• Anonym (Jag är vad?)

Jag vet inte vad jag är..

Har funderat ganska många år om jag kanske är bi..
    Är 18 år, har bara varit med killar..

När jag var mindre.. typ.. 11-12 år gammal, då hade jag en tjejkompis som sov över hos mig i några dagar och lånade min pyjamas. Den luktade precis som hon och när hon åkte hem så kunde jag inte sluta lukta på pyjamas tröjan och jag saknade henne jätte mycket.
    Blev rädd, trodde jag drogs till tjejer, och jag visste inte då att de var normalt..

Har fått frågan av vissa pojkvänner jag haft om jag egentligen gillar tjejer. Vet inte varför. Har aldrig sagt till någon eller visat att jag kan ha haft fantasier om en tjej någon gång..

Nu har jag haft ett förhållande med min kille i 1 år, och ibland så kan jag tänka att de är en tjej som slickar mig när han är där nere på mig.
    Vi har inte sex så jätte ofta heller, har aldrig haft de med denna kille. Så ibland när han är och jobbar blir det att jag pillar på mig själv, och då är det tjejer som står i centrum. Går på sidor och kollar på tjejer osv. (känner mig väldigt dålig som gör så bakom min killes rygg)..
    Så på senaste har jag börjat bli mer och mer sugen på att testa på att ha sex med en tjej, och känna hur de är.
    Tänker ofta på en tjejkompis, som jag nyss har börjat lära känna.. Vet att hon bara vill ha killar, men kan som ändå inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha sex med henne..

Vet inte vad jag är. Är jag bi? Har jag varit de sen jag var liten?
    Vet inte alls vad jag ska göra.. Känner mig så förvirrad..

• Svar på tråden Jag vet inte vad jag är..
  • ko med träd

Du verkar vara väldigt sexuellt attraherad av tjejer. Kör hårt!

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Testa dig fram vettja
    Bi = flera att idka otukt med = positivt

• Anonym (Jag är vad?)

Ja jag är ju väldigt sugen på att testa.. Men vet inte om jag skulle kunna göra de bakom killens rygg, för jag tror inte han skulle uppskatta att jag är med någon annan, även om de är en tjej..
    Och så bor jag i en liten liiiiten kommun, så vet inte vars jag ska hitta någon tjej att testa sig fram med.. :/

• Anonym (inte ensam)

du är inte ensam jag har precis som du tänkt lika dant har nu på senare tid kommit på att jag antagligen är bisexuell men har iof aldrig provat att vara med en tjej men i mina tankar och sånt så finns det där... jag har berättat allt för min kille och han har även sagt att jag får prova på att vara med en tjej om jag skulle vilja det du har inte tänkt att prova berätta för din kille?

• Anonym (Jag är vad?)

Anonym (inte ensam) skrev 2009-08-06 23:49:39 följande:

du är inte ensam jag har precis som du tänkt lika dant har nu på senare tid kommit på att jag antagligen är bisexuell men har iof aldrig provat att vara med en tjej men i mina tankar och sånt så finns det där... jag har berättat allt för min kille och han har även sagt att jag får prova på att vara med en tjej om jag skulle vilja det du har inte tänkt att prova berätta för din kille?
    Aa okey..
    Modigt av dig att våga berätta för killen!

Ja du, jag vet inte om jag vågar berätta för honom, vet inte hur kan skulle reagera och det är de jag är rädd för..
    Ska försöka ta mod till mig att berätta för honom någon gång i framtiden, inom en snar framtid helst..
    Kanske bjuder han på en stor sup, eller två, så att han skrattar åt det istället för att bli för chockad! haha. *blink*
  • Mamsis

Det finns kontaktsidor där man kan hitta likasinnade. Har fått höra av kompisar att det bästa om man är osäker är att testa med någon som vet att den är bi, någon som rämogen nog att inse att du kanske inte vill genomföra det när du väl är i den situationen. Tyvärr får man inte länka till sidor som handlar om sex här annars hade jag gjort det.

• Anonym (inte ensam)

haha ja precis sup ner han först :p ne men tror du han skulle ta det så allvarligt då? det är ju inte så att du blir en helt annan person bara för det. jag tror att du skulle må bättre av det iaf märkte jag att jag gjorde det jag har iof inte vågat gå ut och berätta det för någon annan i min närhet men jag tänkte att jag skulle våga ta det steget i någon snar framtid.

Svar på tråden Jag vet inte vad jag är..