Jag vet inte vad jag är..
Har funderat ganska många år om jag kanske är bi..
Är 18 år, har bara varit med killar..
När jag var mindre.. typ.. 11-12 år gammal, då hade jag en tjejkompis som sov över hos mig i några dagar och lånade min pyjamas. Den luktade precis som hon och när hon åkte hem så kunde jag inte sluta lukta på pyjamas tröjan och jag saknade henne jätte mycket.
Blev rädd, trodde jag drogs till tjejer, och jag visste inte då att de var normalt..
Har fått frågan av vissa pojkvänner jag haft om jag egentligen gillar tjejer. Vet inte varför. Har aldrig sagt till någon eller visat att jag kan ha haft fantasier om en tjej någon gång..
Nu har jag haft ett förhållande med min kille i 1 år, och ibland så kan jag tänka att de är en tjej som slickar mig när han är där nere på mig.
Vi har inte sex så jätte ofta heller, har aldrig haft de med denna kille. Så ibland när han är och jobbar blir det att jag pillar på mig själv, och då är det tjejer som står i centrum. Går på sidor och kollar på tjejer osv. (känner mig väldigt dålig som gör så bakom min killes rygg)..
Så på senaste har jag börjat bli mer och mer sugen på att testa på att ha sex med en tjej, och känna hur de är.
Tänker ofta på en tjejkompis, som jag nyss har börjat lära känna.. Vet att hon bara vill ha killar, men kan som ändå inte sluta tänka på hur det skulle vara att ha sex med henne..
Vet inte vad jag är. Är jag bi? Har jag varit de sen jag var liten?
Vet inte alls vad jag ska göra.. Känner mig så förvirrad..