• Mirix

Regnbågsföräldrar i Stockholm! 3

Hej allihoppa IGEN!

Verkligen kul med så många träffar under sommaren o under Priden!

Tycker vi sätter igång igen och träffas under höstterminen. Lekparken Draken i Tanto var väll ingen dum träffplats, eller hur? Fanns något för alla! Kl. 12 verkade vara en bra tid för de flesta.

Så kom med förslag på träffar OCH SKRIV UPP ER om ni tänker komma!

• Svar på tråden Regnbågsföräldrar i Stockholm! 3
  • H o p e
    Fru Stjärnfall skrev 2009-09-30 13:14:08 följande:
    Hej på er!Vi har inte kunnat komma på en enda träff hittills. Däremot så var vi på Regnbågsöppnis i måndags och var heeelt ensamma med Camilla som håller i det.Vad har hänt? Går ingen dit längre?
    Nämen va trist. Här har vi varit sjuka en måndag och sedan var mormor från Halmstad här förra måndagen. Men nästa måndag, den 5/10 kommer vi garanterat om vi inte blir sjuka eller nåt. Hoppas verkligen fler kommer, inte så kul o sitta själv med henne{#lang_emotions_undecided}.
    .?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • Vit Tiger

Hej!
    Nu har vi fått våra tvillingar (Maja och Dina)! De föddes den 27 september. Vi vågar nog inte komma på träffar riktigt än på grund av smittorisk och så när de är så små, men så småningom så ... Vill också gå på öppna förskolan sen!

• Kate Lynn

Stort grattis, Vit Tiger! Hoppas ni mår bra allihop

Det är något visst med februari
  • Mirix

Vad rolig Vit Tiger! Vilka fina nam, vart kommer Dina ifrån?

• Mirix

Nä det e illa, nu måste vi få till en träff igen!

Vad sägs om Humlegården den här gången?

Förslag på datum:
    7 november kl. 13 Humlegården vid lekparken (Vid hemskt dåligt väder träffas vi på cafeet vid Hornstull som Tove föreslog...)

Mirix 2 vuxna + 1 barn

8 november kl. 13 Humlegården vid lekparken (Vid hemskt dåligt väder träffas vi på cafeet vid Hornstull som Tove föreslog...)

Mirix 2 vuxna + 1 barn

• Finea

Hej hej
    Åh va roligt att det blir en träff så snart...
    Vi kommer jätte gärna,

Finea 2 vuxna + 1 barn

Ska bli superkul!

• Kate Lynn

Härligt Mirix!!!

7 november kl. 13 Humlegården vid lekparken (Vid hemskt dåligt väder träffas vi på cafeet vid Hornstull som Tove föreslog...)

Mirix 2 vuxna + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn
    Kate & LDR: 2 vuxna + 1 barn

8 november kl. 13 Humlegården vid lekparken (Vid hemskt dåligt väder träffas vi på cafeet vid Hornstull som Tove föreslog...)

Mirix 2 vuxna + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn

Finea, jag tolkade det som att ni kunde bägge datumen, ändra gärna om jag tog miste.

• Kate Lynn

Och Mirix, jag håller med, det är illa Vi har varit så upptagna med att försöka komma på lämpliga inomhusaktiviteter att vi inte lyckats komma med ett endaste litet förslag. Tur att det finns andra som kan tänka sig att trotsa vädret!

• long distance runner

Bra jobbat Mirix! Vi som just satt och snacka om att vi borde föreslå en träff.

• hughelund

Mirix 2 vuxna + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn
    Hughelund 2 vuxna + 1 barn

Mirix 2 vuxna + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn

• Mirix

Härligt! Ja vi har og lite abstinens ändå Specielt nu när det böejar närma sig dagisstart för Mira o det inte blir mkt ÖF för oss

• Mirix

Tar bort oss från lördagen. Vad tycker ni ser det ut som att det blir på söndag alltså? ska vi bestämma det? Och vad tycker ni ska vi bestämma oss för nåt inomhus istället, det e så kallt o bebisarna har ju lite svårta tt röra sig..

Finea 2 vuxna + 1 barn

Mirix 2 vuxna + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn

• Finea

Vi kan som sagt absolut på söndagen, vi kommer alla tre
    Men jag har väldigt lite ideeor om innomuhus.

Nån annan?

Mirix 2 vuxna + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn

• long distance runner

Sorry folks, vi har fått förhinder på söndag! Men kör på söndag ni, det var ju er idé Mirix.

Vi får helt enkelt kontra med ett nytt datum så snart det bara går.

• H o p e

Vi kanske hänger med på söndagen, skriver inte upp oss ännu. Ett förslag istället för att vara ute är "rum för barn" på kulturhuset. Kostar inget, bra för både små och lite större barn. Man tar med egen mat och fika, annars finns att köpa en trappa upp eller ner tror jag.

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • Mirix

E rum för barn öppet på helgen då?

• Kate Lynn

Mirix - det ska det vara www.kulturhuset.stockholm.se/default.asp, däremot är det förmodligen knökfullt på helgerna
    Säger jag som inte längre kan vara med Vilket ni förresten ska vara glada för, eftersom jag vabbar för första gången idag. På grund av magsjuka

• Mirix

8 november kl. 13 Rum för barn i Kulturhuset:

Mirix 1 vuxen + 1 barn
    Finea 2 vuxna + 1 barn

E det så att ni ändrar er o inte kommer så snälla snälla snälla skriv det här före kl. 11 för jag åker själv med Mira o det tar lång tid att åka in o om ingen e där så vill jag inte åka in i onödan! i kan gått skriva att ni kommer oxå

• Finea

Hej hej
    Jag har blivit lite dålig själv (så typiskt) men jag ska känna hur det känns i morgon fm.. men jag lovar att höra av mig... Men hur känner vi igen varnadra när vi väl är där?

• hughelund

Hej! Vi tänkte komma.. men varför inneträff? =(
    Vi är ärligt talat inte alls sugna på det med tanke på alla underbara bakterier som vi försöker undvika i möjligaste mån.. Vi har inte heller vaccinerat oss ännu och undviker faktiskt större folksamlingar inomhus...

Så, jag vet inte.. *suckar* Vi känner oss tveksamma! Däremot ses vi gärna ute Vi är ju inte så många som behöver "rösta" om saken så.. Och det ska ju inte heller bli dåligt väder Vad säger ni? =)

Svar på tråden Regnbågsföräldrar i Stockholm! 3