Träff västerbotten för prematurbarn...?
finns det ingen träff i västerbotten för prematur barn? det skulle varigt roligt att fara på ett sånt...
finns det ingen träff i västerbotten för prematur barn? det skulle varigt roligt att fara på ett sånt...
Ååh vad roligt! Jag är på direkt! Frågan är bara när/var/hur vi ska träffas? Kan ni tänka er att komma till Arjeplog? I så fall skulle vi kunna sikta på att försöka träffas hemma hos mig nån gång under nästa vecka. Eller har ni andra förslag?
Ifall ni inte kan/vill åka till a-plog så har jag inge problem att åka till Sorsele. Det viktiga och roliga är ju att vi får träffas:) Jag kan vilken dag som helst...
nästa vecka skulle gå bra bara inte på onsdag när jag ska ha tösen på inskolning....men tisdag eller torsdag....? vad säger ni?
Har aldrig varigt där så det skulle varigt roligt vad säger ni?
Hej.
Jag kommer inte å ha tillgång till nån bil ett tag frammöver. Som vanligt ska det alltid gå sönder just innan besiktningen !!
Å jag har inte möjlighet
tis/tors nästa vecka. Bara nån av de andra dagarna.
Möjligtvis att det kan gå tisdag.
Det är jätte fint där uppe i a-plog:) Tog även körkortet där så man har kört omkring lite på vägarna :)
men då kan vi träffas i sorsele då? om din bil är trasig...vars?
Jag kommer gärna till Sorsele! Säg bara plats/dag/tid...
ska vi säga tisdag på cafeet? 11 eller har freakymee något annat förslag?
Eeh jag vet inte om cafeet känns så bäst... jag måste ju ta med mig båda mina smågrabbar och jag tror inte att det blir speciellt mycket till att sitta stilla för deras del (och då inte för min del heller), de vill leka och springa omkring. Finns det nån möjlighet att vi kan ses hemma hos nån, där det finns möjlighet för två 1-åringar att få leka?
vad säger freakymee? hos dig....vi har nyss kommit från fjället och det är upp och ner hos mig just nu
hej på er :)
Det skulle gå bra å vara här hemma hos mig men inte på tisdag. För då ska vi ha föräldra träff kl 1300
De dagar som skulle passa bäst är i morron måndag eller på onsdag :)
freakymee: Det skulle ju vara toppen att träffas hos dig:) Lite kort om tid för att hinna till imorrn... Men om ni båda kan imorrn så ska jag göra allt jag kan för att åka iväg till Sorsele!
Hur var det för dig Lappen? Upptagen hela onsdag? Kanske nån dag senare i veckan eller nästa vecka?
på onsdag vid 11-12 eller? första inskolningsdagen är inte så lång så ska vara där 9:30 så skulle vara klar 10-10:30 då....Bara vi vet vars du bor?
Lappen: Om du kan idag så träffas vi hemma hos freakymee vid 12. Mer info i din inbox kommer strax!