• Anonym (Eva)

.nakenbad - hur funkar det?

Var för första gången på ett nakenbad tillsammans med sambon i helgen. Lite ovant var det att ta av sig alla kläder men det kändes härligt att sola och bada näck. Tyckte dock att sambon fluktade rätt bra runt omkring sig. Och visst blev han rätt så kåt.. Och det blev jag med. Vi hade skönt sex sen. Det fanns en del både singlar och par som fluktade på oss också. Nu undrar jag, är det att man fluktar mycket på nakenbad? Och att man blir lite extra kåt av alloa nakna kroppar? Eller är "vana" nakenbadare mer avslappnade och "avsexualiserade"? Skulle vara kul med synpunkter från er med erfarenhet". är det t.om vanligt att man knyter5 sexuella kontakter på nakenbad?

• Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ahahaaa nakenbad!)

Nakenbadare har jag lärt mig av familjelivs tre tusen trådar i ämnet att det är Swingers, cuckolds och gangbangfantaster på picnick. Någon invänder och försöker hävda att det inte är så, antagligen för att försöka lura dit folk men för varje sådan sneaky typ finns tio som inte kan hålla sig utan bekräftar att det är pervos på picknick, inget annat.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Ahahaaa nakenbad!) skrev 2026-03-30 12:49:23 följande:

Nakenbadare har jag lärt mig av familjelivs tre tusen trådar i ämnet att det är Swingers, cuckolds och gangbangfantaster på picnick. Någon invänder och försöker hävda att det inte är så, antagligen för att försöka lura dit folk men för varje sådan sneaky typ finns tio som inte kan hålla sig utan bekräftar att det är pervos på picknick, inget annat.

100 procent! Det är ju bara att se i vilket forum tråden ligger under.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Absolut)
    SUVI5700 skrev 2026-03-30 13:08:01 följande:

Ja det är olyckligt att den som startade tråden lade det i fel avdelning 

Nejdå, det blev ju rätt forum. Hon skriver ju om hur kåt hon blev och vilket skönt sex de hade.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Absolut)
    SUVI5700 skrev 2026-03-30 13:38:28 följande:
    Den människan är uu tyvärr inte representativ för naturismen.
    Hon är helt klart representativ för naturisterna på FL.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ahahaaa nakenbad!)
    Anonym (Absolut) skrev 2026-03-30 13:51:23 följande:
    Hon är helt klart representativ för naturisterna på FL.
    Exakt. Pratar tio sig varma om buttplugs som glittrar i solskenet, orgier och runkgubbar och en om "det är inte alls så" så är det givetvis representativt. Den som invänder är jag 99% säker på är precis likadan men vill rekrytera.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?