• Anonym

Tjejer: Hur många ggr kan ni komma?

Nu menar jag inte multipla orgasmer i snabb följd utan vanliga orgasmer.

Hur många kan det gå för er innan ni känner att ni inte orkar mer?

Hur lång tid efter en orgasm behöver ni på er innan ni vill fortsätta med stimulans eller kan ni/vill ni ha fortsatt sex direkt efter orgasm? Föredrar ni en liten paus (och hur lång) innan er partner fortsätter?

Nu oavsett partnerns eventuella förmåga. Det behöver ju inte handla om penetrerade sex.

• Svar på tråden Tjejer: Hur många ggr kan ni komma?
  • Miss Sunny
    Anonym (kinkymom) skrev 2009-08-15 13:22:09 följande:

Beror på hur stor lusten är och vad man gör, hur avslappnad man är och hur lång tid man har på sig. Kan nog komma hur många ggr som helst.

Igår kom jag 3 ggr vagnala-orgasmer ,3 klitoris-orgasmer under loppet av 2,5 timmarssex inklusive lite förspel.

Håller med på det fetade, + att det beror på partner. Har jag en uthållig, ung viril älskare så kommer jag starkare och flera gånger
  • Anonym (Yes)

Rekordet är 7ggr, bäst tycker jag 2ggr är egentligen.

Jag behöver några få minuters paus oftast men inte alltid.

Det beror på hur bra sex jag har med den partnern, det är en summa av många delar.

• UngGubbeinorr
    Miss Sunny skrev 2025-11-09 14:38:17 följande:
    Håller med på det fetade, + att det beror på partner. Har jag en uthållig, ung viril älskare så kommer jag starkare och flera gånger
    Det är en anledning jag ibland gett rådet till män att inte alltid springa efter den attraktivaste, sexet blir bättre när det är han som är den åtråvärde. (Talar då om helheten, utseende är inte allt)
  • Anonym (Man 56)

Det handlar mkt om mannen i fråga, jag har varit med tjejer när jag inte har tagit tex super Kamagra ( för att få sen utlösning, Greenpill.com har sånna ifall någon undrar ) när jag tar dom kan tjejer komma gång på gång då sexet kan i vissa fall uppgå till ett par timmar jämfört med när man är ?normal? då hinner dom inte ens komma en gång så ja mkt har med mannen att göra enligt mig 

• nordas

Som man är jag riktigt avis på den kvinnliga sexualiteten. Önskar att man fick uppleva de olika orgasmsorterna och även flera på rad. Det suger att vara man, så är det. Å andra sidan är det game over för mig, 50+ och orörd, så att säga. "Gubbjävel" är man numera.

• nordas
    Anonym (Nad) skrev 2025-11-09 11:42:08 följande:

Inga alls.

Vad beror det på, tror du, om jag får fråga?
  • Maddemff

När jag e hemma o håller på me mig själv så kan det gå för mig 5-6 gånger. Älskar.

• Anonym (Karro)

Min man fokuserar mycket på min njutning med både penetration och oralsex så jag kan komma 10-15 ggr utan problem men där någonstans börjar det bli känsligt. Skulle kunna komma mera men då börjar jag istället göra det extra skönt för honom istället då han bara kan komma en gång 🙂. 

• Anonym (J)

När ska folk fatta att det inte handlar om antalet gånger? Utan hur. 

• Anonym (J)

Bättre o komma dubbelt upp en gång sådär jättelänge så man inte vet vart man ska ta vägen och är helt slut efteråt. 

• IMÅ

Jag kan komma hur många gånger som helst. Helt enkelt så många gånger jag orkar hålla på. Tar aldrig stopp. Kan komma både med några minuters mellanrum och med längre stund mellan. Bäst är det när min man varierar mellan penetration, oralt både på klittan, i snippan där han sticker in tungan så att han träffar otroligt sköna punkter, hela munnen runt hela härligheten där nere, massera och suga och naffsa på brösten, kyssa mig m.m. Då finns det absolut noll gränser på hur många gånger jag kan komma. 
    Och om vi kombinerar med leksaker kan orgasmerna bli ännu djupare och härligare. Kan komma både "vanligt" och sprutorgasm. Ibland var för sig och ibland samtidigt. Min man älskar när jag kommer när han tillfredsställer mig oralt och det eggar mig såklart ännu mer. 
    Sprutorgasmer får jag inte alltid mer än en gång men har fått 5 sprutorgasmer som mest under ett samlag.

Min man är väldigt avundsjuk på mig för att jag kan komma så många gånger men han fullkomligt älskar det. 😍🤩

• Anonym (E)
    nordas skrev 2025-11-10 06:23:33 följande:

Som man är jag riktigt avis på den kvinnliga sexualiteten. Önskar att man fick uppleva de olika orgasmsorterna och även flera på rad. Det suger att vara man, så är det. Å andra sidan är det game over för mig, 50+ och orörd, så att säga. "Gubbjävel" är man numera.

Nej, du är avundsjuk på VISSA kvinnors sexualitet. Själv kan jag bara komma en gång, sen tappar jag lusten och beröring är bara obehaglig. Jag är också avundsjuk på de kvinnor som kan komma hur många gånger som helst, och som njuter mycket.
  • Anonym (J)
    Anonym (E) skrev 2025-11-14 11:57:35 följande:
    Nej, du är avundsjuk på VISSA kvinnors sexualitet. Själv kan jag bara komma en gång, sen tappar jag lusten och beröring är bara obehaglig. Jag är också avundsjuk på de kvinnor som kan komma hur många gånger som helst, och som njuter mycket.
    Det är inte skönare gång efter gång. Det bästa är en ordentligt rejäl. 
  • IMÅ
    Anonym (J) skrev 2025-11-14 12:04:06 följande:
    Det är inte skönare gång efter gång. Det bästa är en ordentligt rejäl. 
    Det är väldigt individuellt. Finns inget facit. 😉
  • Anonym (f)

Obegränsat. Men provade med mitt ex att se hur många gånger och åtta gånger var jag ganska trött efteråt.

• Anonym (f)
    Anonym skrev 2009-08-13 09:56:55 följande:

Ni som det räcker med en gång för: Rinner kåtheten av er helt efter orgasm eller finns den kvar lite, men att ni inte orkar fortsätta på nytt?

Min är kvar, den är värre efter första gången.
  • Anonym (f)
    nordas skrev 2025-11-10 06:23:33 följande:

Jag har bara en typ av orgasm.Sedan kan jag få den på olika sätt, men den känns likadant.
  • Anonym (Bla)

Jag har kommit kanske 2 gånger, o det bara med min partner på 6 år, inga av killarna innan. Men jag HATAR känslan som är när man ska komma, jag kan inte slappna av för jag vill inte kissa på mig. Har börjat slappna av mer o kan bli skakig i benen o snurrig i huvudet nu för tiden när vi har sex,jag antar att jag kommer då? Kan inte gå. Men aldrig fått fontänorgasm, för är väl det som blir när man känner att man kissar på sig?

Svar på tråden Tjejer: Hur många ggr kan ni komma?