• Anonym

Nyfiken på flersamhet.

Jag och min sambo har länge funderat på hur det skulle vara att leva tillsammans med en till tjej.
    Vi har diskuterat trekant, men det känns inte riktigt rätt, vill vill lära känna tjejen, och även kunna umgås utanför sängen vardagligt. Ibalnd e sambon sj med tjejen och ibalnd bara jag. Men nu undrar jag om det är ngn här som har/lever i sådant förhållande? Hur funkar det? Hur träffades ni?

• Svar på tråden Nyfiken på flersamhet.
  • Anonym (oxå nyfiken)

puff... oxå nyfiken...

• Anonym

e "du" ett par eller ensam person??
    Hur känner du?

• Anonym (oxå nyfiken)

vi är ett par men jag har inte riktigt delat med mig av denna tanke ännu..

jag skulle gärna ha in en kille till i framtiden.. för bådas skull då min sambo är bi från början... och jag skulle gärna ha sex med en tjej så är jag inte avskräckt från flersamhet..

• Anonym

Jag är kille och jag tror senhårt på att leva med två tjejer. Synd bara att tjejer inte fattar att det är toppen att leva så!

• Anonym

Ok, ja å min kille har diskuterat d ett bra tag faktiskt, men kommer inte vidare. Vart medlem på någon sida,men där har d oftast tyvärr bara handlat om att folk vill träffas bara för sex inget mer. :(

• sambo i sumpan

Vi funderar också det här med flera.....

• Anonym

Ok, va tänker ni om d då?? Har ni funderat på d länge??

• sambo i sumpan

Dels att besöka Pih dels att jkunna ha ett par att umgås med både i och utamför sängen

• julanta

själv hade jag aldrig klarat bo i flersamhet då jag är otroligt svartsjuk och vill helst ha all uppmärksamhet själv ;D men självklart ska man ju göra som man känner och är både mannen och kvinnan (och fler därtill) med på det så är det ingenting fel med det :)
    Lycka till!

• Anonym

Så kan d va. :D
    Tack. :)

Tycker d e trist att många verkar mest intresserade av korta sex träffar och inget mer...

*nyfiken* Hur ställer sig din kille till en ev till kille?? Min vägrar, han e rädd för d.

• sambo i sumpan

Min har inget emot att pröva med killberöring så att säga

• Anonym

Lycka till dig.... Min e la halvt om halvt livrädd för d, han tror att d genast gör honom till bi eller homosexuell.. Suck!!

Hoppas verkligen att ni hittar d ni söker och vill ha om ni väljer att gå vidare. :)
    Sj vet ja inte hur man skall gå vidare dock. Tips ngn kankse??

• Anonym

Är inte det typiskt killar? Men två tjejer är minsann grejer det. Jag skulle gärna leva med två killar, men att hitta dem.... Mysigt ligga emellan dem, mmm

• Montparnasse

Det låter verkligen dödsmysigt, önskar att jag hade haft chansen att prova på det någon gång i mitt liv.

• Anonym

VARFÖR är killar så rädda för att röra en annan kille?
    Jag fattar det inte.
    Gränsar f-n till sjuklig fobi.

• kramin

Det finns massvis med par som fantiserar om att träffa en tjej. Väldigt varierande hur fantasifulla eller realistiska de är dock. En del vill bara ha en sexleksak och är inte beredda att inse att det är en människa med egen vilja och åsikter de möter, andra vill ha ett förhållande men är inte beredda att lägga lika mycket på att bygga det förhållandet som de lagt på att bygga sitt förhållande sinsemellan. Jag har dejtat en del par ur den mer realistiska delen av spektrat, men de är sällsynta.

• Anonym
    kramin skrev 2013-03-09 17:41:53 följande:
    Det finns massvis med par som fantiserar om att träffa en tjej. Väldigt varierande hur fantasifulla eller realistiska de är dock. En del vill bara ha en sexleksak och är inte beredda att inse att det är en människa med egen vilja och åsikter de möter, andra vill ha ett förhållande men är inte beredda att lägga lika mycket på att bygga det förhållandet som de lagt på att bygga sitt förhållande sinsemellan. Jag har dejtat en del par ur den mer realistiska delen av spektrat, men de är sällsynta.
    Verkligen sant. Tar lika lång tid att hitta en bra sån relation.
Svar på tråden Nyfiken på flersamhet.