Ultra Gyn Odenplan eller Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen?
Undrar vad ni har för erfarenheter av Ultra Gyn Odenplan och/eller Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen? Vilka fördelar? Hur blev ni bemötta vid rutin UL? Osv.
Undrar vad ni har för erfarenheter av Ultra Gyn Odenplan och/eller Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen? Vilka fördelar? Hur blev ni bemötta vid rutin UL? Osv.
Jag gjorde KUB på Ultragyn Odenplan. Tyckte BM var väldigt snabb (tog 20min från det att vi började och att vi satt i bilen igen) och dålig på att förklara resultatet. Har varit där i andra "sammanhang" (dock ej RUL) och då fått mkt positivt bemötande.
Intressant smurfen08 ... tack! Någon annan?
Jag puffar åt dig.. eller så får du vänta i 2veckor på nästa svar för då ska jag dit på RUL
Min HSS på ultragyn på Odenplan var en mardröm, gjorde extremt ont, läkaren var inte lyhörd alls och mycket mer intresserad av att prata med läkaren under träning som var med än att ta hänsyn till att jag hade så ont att jag höll på att spy eller se till att jag förstod undersökningsresultatet.
Det var ju dock en läkare och inte en bm och det är väl en bm som kommer göra RUL.
Ultraljudsbarnmorskorna vid Liljeholmen har jag bara hört gott om.
RUL och NUPP gjorde jag på Mama Mia och de var suveräna.
Kan varmt rekomendera Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen. Dom jag har träffat där har alla vart helt fantastiska. Ingen brådska, de förklarar ingående och har ett varmt och välkomnande sätt. Det känns kort och gott som om att de som arbetar där älskar sitt jobb vilket sprider en god stämning. Jag har gjort båda mina ultraljud där och är mycket nöjd.
Tack för allas erfarenheter ... En fråga, vad är HSS?
Efter rutin-UL hos Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen idag, ger jag dem HÖGSTA BETYG!!
Även jag har varit på RUL men på Odenplan/Ultragyn. Ger läkaren där högsta betyg. Vilken pärla han var!