• Malmö mollan

Babyrytmik i Malmö??

Hej hej!

Har en dotter på snart 7 mån skulle gärna vilja gå på babyrytmik/babycafe här i Malmö.

Någon som vet vart jag kan vända mig?!!

Tacksam för hjälp!!

• Svar på tråden Babyrytmik i Malmö??
  • maid

Det är en fin hemsida de har men inte att jag kan hitta en enda prisuppgift! Det verkar som man anmäler sig terminsvvis, inte drop in. De har fri prova-på-gång, kanske man får mer info då!

En liten tanke som hoppade upp nu, om barnen (som våra) blir 9m mitt under terminen får de gå kvar i 4-9m gruppen eller får de byta till nästa grupp?

• tjejmaffian

Tror inte de bara byter grupp sådar mitt i terminen, men vem vet? Ska nog ringa och fråga vad det kostar...

• tjejmaffian

Har nu mailat frågor till the little, dels ang priser, men också om byte av grupper, platstillgång och liknande. Hoppas på snabbt svar!

• tjejmaffian

fast nu ser jag ju att höstterminen började den 17 augusti så vi verkar vara lite sena på det...

• maid
    tjejmaffian skrev 2009-08-28 13:35:44 följande:
    Har nu mailat frågor till the little, dels ang priser, men också om byte av grupper, platstillgång och liknande. Hoppas på snabbt svar!
    Bra, bra! Ja, det kanske får bli till nästa tremin när kidsen kan skutta runt lite mer än nu.
    Hade inte tänkt bli en sån där mamma med massa aktiviteter inbokade men han blir så uttråkad här hemma! Det känns som han vill ha folk omkring sig och då helst barn. Hur är det med dinna tjejer, får de nog av varandra?
  • tjejmaffian

Nej, även om de älskar varandra så vill de har mer barn omkring sig. har varit på öppna förskolan nån gång och det var riktigt poppis!

• maid

Vilken öppen förskola var du på då? Har hört att det är mycket folk på Familjens Hus, så där så det inte är trevligt, så jag hade tänkt prova St Pauli o St Petri.

• tjejmaffian

Har nu fått svar från the little gym och förstår varför de inte sätter ut priser på hemsidan..Skulle bli närmare 5000 kronor per termin för mina två flickor...

• maid

ojojoj! det förstår jag med!
    Det är synd att de inte har drop in så de kan springa av sig någon gång ibland.
    Det får bli babysång på bibl istället.

Svar på tråden Babyrytmik i Malmö??