• Anonym (bi)

hur har man sex med en tjej?

jag träffade en tjej i lördags som jag hånglade med vilt ute.. jag vill träffa denna tjej igen. jag vill ha sex med henne. hon har haft sex förut med tjejer, jag har också en gång men det var flera år sen. hur har man egentligen sex med en tjej? min erfarenhet var verkligen flera år sen, och då var vi väldigt fulla så jag är egentligen "oskuld" på den fronten. snälla, hjälp??

• Svar på tråden hur har man sex med en tjej?
  • Vassandra

Hm, vart skall jag börja? Det finns massvis med saker att göra. Förutom allt förspel så kan du alltid använda din hand på henne, innuti henne, utanför, runt om. Glöm inte alla erogena zoner som finns förutom själva klitoris. Dessutom har du bröst och hals som väldigt många gillar. Oral stimuli är en självklarhet. Sedan finns även fysiska tillbehör, men dom behövs inte alls.

Du vet säkert själv hur du gillar att smeka dig själv, gör likadant på henne.

• Anonym (bi)

mm.. jag vill bara så himla gärna vara med henne. har bara tänkt på henne hela dagen idag! jag är 25, hon 31.. det är helt otroligt det här hur upphetsande det är.
    känner dock att jag behöver lite alkohol för att våga..
    men orgasm? får tjejer det med varandra alltid? jag menar, vissa har ju väldigt svårt att få det..
    dessutom så är man så himla van att vara med en kille så kanske man inte förstår att bete sig som man själv skulle vilja bli behandlad.. måste verkligen tänka på det hela..

• Vassandra

Anonym (bi) skrev 2009-08-17 21:30:11 följande:

känner dock att jag behöver lite alkohol för att våga
    Det är bättre utan alkohol i min erfarenhet.

men orgasm? får tjejer det med varandra alltid? jag menar, vissa har ju väldigt svårt att få det
    Precis som du säger, tjejer får olika lätt orgasm. Mycket handlar om att kunna slappna av och ge sig hän åt den man är men, kille eller tjej spelar ingen roll. Koncentrera er inte på att ge varandra orgasm, då får ni ett 'uppdrag' som ni skall slutföra och då koncentrerar sig era hjärnor på det. Fokusera istället på att göra det skönt för varandra, om det så tar 10 sextillfällen innan en eller båda av er får orgasm, så vad gör det? Ha skönt så länge. Gör det klart för henne att ingen av er skall koncentrera er på att få till orgasmer, då vet ni båda att ni kan slappna av utan prestationskrav på er.

dessutom så är man så himla van att vara med en kille så kanske man inte förstår att bete sig som man själv skulle vilja bli behandlad.. måste verkligen tänka på det hela..
    Visst, du eller ni är vana vid killar, men det spelar verkligen ingen roll. Häng inte upp er på detta. Sluta tänka så mycket - ha sex istället. Det som händer händer, stäng av hjärnan och känn er fram. Kommunicera under sexakten och berätta vad som är skönt och vad som fungerar mindre bra. Var inte rädda att prata med varandra medan ni håller på.

.. måste verkligen tänka på det hela..
    Sluta tänk så mycket, du gör det för stort i huvudet på dig själv.
  • Anonym (bi)

ahh tack vassandra.. du har helt rätt! bara köra :)
    supertack av alla råd :)

• Vassandra

Anonym (bi) skrev 2009-08-17 21:47:17 följande:

ahh tack vassandra.. du har helt rätt! bara köra :)supertack av alla råd :)
    Ingen orsak. Fråga mer om du vill, jag var också nybörjare med tjejer en gång i tiden. Jag kommer inte alltid att se alla trådar, men du kan alltid PMa mig eller skriva i min gästbok/blogg om du vill fråga något. Det svämmar inte över av tjejer att fråga om det här ämnet. Jag hjälper gärna till.
  • Anonym (bi)

nej, jag förstår. jag är bara mitt uppe i det blåa just nu.. det är kanske svårt att förklara men är man inte van vid sånt här så underlättar det faktiskt att ta ett par glas vin innan.. självklart inte jättefull för då är det ju bara kört.
    jag vill inte vara för på henne heller för vill verkligen inte missta denna chans. jag har alltid attraherats av tjejer, men när jag träffade henne så var det liksom annorlunda. jag såg bara henne.. det händer inte så ofta för mig annars.

jag blir sjukt kåt av tanken att få vara ensam med henne, dricka lite vin o prata.. känna hennes närhet.. och händerna på min kropp och att få röra hennes kropp. det pirrar i hela kroppen så där konstigt som jag inte ens fattar varför.. har längtat pirret med killarna :(.. hmm.. får försöka sova men åååh va jag vill!!!

• Vassandra

Anonym (bi) skrev 2009-08-17 22:41:47 följande:

nej, jag förstår. jag är bara mitt uppe i det blåa just nu.. det är kanske svårt att förklara men är man inte van vid sånt här så underlättar det faktiskt att ta ett par glas vin innan.. självklart inte jättefull för då är det ju bara kört.jag vill inte vara för på henne heller för vill verkligen inte missta denna chans. jag har alltid attraherats av tjejer, men när jag träffade henne så var det liksom annorlunda. jag såg bara henne.. det händer inte så ofta för mig annars.jag blir sjukt kåt av tanken att få vara ensam med henne, dricka lite vin o prata.. känna hennes närhet.. och händerna på min kropp och att få röra hennes kropp. det pirrar i hela kroppen så där konstigt som jag inte ens fattar varför.. har längtat pirret med killarna :(.. hmm.. får försöka sova men åååh va jag vill!!!
    nej, jag förstår. jag är bara mitt uppe i det blåa just nu.. det är kanske svårt att förklara men är man inte van vid sånt här så underlättar det faktiskt att ta ett par glas vin innan..
    Jag menar visst, ta två glas vin var - för att slappna av om ni víll. Men inte för mycket - för då blir ni bara klumpiga i era rörelser och mindre observanta på signaler under sexakten och dessutom kan ni bli litet trötta. Så vin med måtta och inte mer än 2 glas skulle jag säga.

men när jag träffade henne så var det liksom annorlunda. jag såg bara henne.. det händer inte så ofta för mig annars.jag blir sjukt kåt av tanken att få vara ensam med henne, dricka lite vin o prata.. känna hennes närhet..
    Så sött. Du verkar gilla henne.

... och händerna på min kropp och att få röra hennes kropp. det pirrar i hela kroppen så där konstigt som jag inte ens fattar varför.. har längtat pirret med killarna :(.. hmm.. får försöka sova men åååh va jag vill!!!
    Hehe, längtan är något undebart, n'est pas?

Men du får väl se till att styra upp ett möte med henne. Ni har redan hånglat en gång och hon gillar uppenbarligen tjejer och har haft sex med tjejer innan. Nu är det upp till dig. Vad är planen?
  • Anonym (bi)

hon åker bort i helgen, utomlands. och veckan därefter åker jag bort. därför en aningen desperat med tanke på att jag inte vet när jag ska träffa henne igen.. hon är bara så vacker, kollat på hennes bilder idag på facebook många gånger. det är märkligt. när vi hånglade så var det fantastiskt. jag kände mig lycklig..
    det är väldigt spännande det här. hon skrev också att hon skulle sett framemot o träffa mig i helgen men åker ju bort..
    alla mina vänner förstår mig, de har fattat att jag är lite "annorlunda". det har jag alltid varit. jag är som sagt 25, då jag var 18 så hade jag sex med en väninna. flera gånger.. det var väldigt härligt! men det var så himla länge sen..
    tyckte du att det var nervöst att ha sex med en tjej första gången?

• Vassandra

Anonym (bi) skrev 2009-08-17 22:57:41 följande:

hon åker bort i helgen, utomlands. och veckan därefter åker jag bort. därför en aningen desperat med tanke på att jag inte vet när jag ska träffa henne igen.. hon är bara så vacker, kollat på hennes bilder idag på facebook många gånger. det är märkligt. när vi hånglade så var det fantastiskt. jag kände mig lycklig..det är väldigt spännande det här. hon skrev också att hon skulle sett framemot o träffa mig i helgen men åker ju bort.. alla mina vänner förstår mig, de har fattat att jag är lite "annorlunda". det har jag alltid varit. jag är som sagt 25, då jag var 18 så hade jag sex med en väninna. flera gånger.. det var väldigt härligt! men det var så himla länge sen..tyckte du att det var nervöst att ha sex med en tjej första gången?
    Men kan ni inte träffas innan helgen? Eller ni kanske inte bor på samma ort?

Första gången för mig var faktiskt inte nervöst, jag såg så mycket fram mot det att jag inte hade nog med blod kvar i huvudet för att vara nervös. Jag hade spanat in henne under någon veckas tid, det var en väninnas väninna. Jag behövde bara se till att hamna på samma fest som henne så visste jag att jag skulle kunna vara med henne. Hon var inte uttalad intresserad av tjejer, men jag hade sett i speglar hur hon tittat på mig på tidigare fester. Hon var så otroligt läcker, något enstaka år äldre än mig, från en fin familj på Östermalm. Jag var i sena tonåren. Ja, jösses vad jag såg fram mot det. Hade aldrig varit med en tjej och visste inte vad jag skulle förvänta mig, men det var fantastiskt.

Just det här att ställa sig mot henne i ett låst sovrum, klänning mot klänning, och smeka hennes kropp genom silkestyget, ta tag om hennes midja, trycka sig själv intill henne, bröst mot bröst. Suga tag i hennes nacke och låta tungan spela över hennes hals. Föra mina händer över en nästintill perfekt rumpa när fingarna glider så lätt över hennes tajta silkesklänning. Placera låren mellan varandras ben, stapplandes fram på höga klackar som smattrar i parketten. Anfått flåsandes och hitta varandras munnar för första gången och bara smeta ut läppstiftet och försöka föra min tunga så långt ner i hennes hals som möjligt.

Och det var bara förspelet.

Nej, jag var inte nervös första gången, men det var fantastiskt eftersom jag var med någon som jag verkligen åtrådde. Det blir dessutom bara bättre ju oftare det händer.
Svar på tråden hur har man sex med en tjej?