Reading/privat seans GBG
Hej,
Jag letar efter ett medium som kan göra en privat reading elr seans runt om göteborgs området. Har nån ngt tips, erfarenheter att deal med sig
Hej,
Jag letar efter ett medium som kan göra en privat reading elr seans runt om göteborgs området. Har nån ngt tips, erfarenheter att deal med sig
Jag vet inte. Han verkade rätt seriös när han inte ville ha betalt. Jag vet andra som varit mycket nöjda med honom. Det är nog mycket individuellt vad man tycker är bra och inte, men nån lurendrejare tror jag inte han är. Annars har du Jill Pettersson i Kungsbacka, hon som var med på kanal 5. har inte varit hos henne själv men vet flera som varit nöjda med henne. Lycka till
R Franklin: Vem vet
Jag har också varit hos Hasse Nyander och rekommenderar INTE honom,
ingenting stämde så efter en stund fick vi avbryta och jag gick därifrån och behövde inte betala.
Detta var ca 4 år sedan.
Hur går det annars ts, hittat nått bra medium än? det ska tydligen finnas ett bra medium på Regnbågen i Haga.
kanske lite långt bort, men www.ljusstralen.se kan jag rekommendera
Liselotte och Camilla Öhrnberg! Jätte duktiga tycker jag.
www.andligfokus.se
Inger Erlandsson - i Fjärås. Var på gruppseans med henne förra helgen och alla fick en hälsning. Vilket ju är trevligt då alla som är där betalar. Min stämde till 100 %.
Tack alla som hjälpt mig med info! Har inte hittat ngn ännu som har tid elr som verkar passa och sen jag har mkt annat att planera nu inför bröllopet nästa sommar
Men jag tar med dessa tips och letar mig fram efter ett bra medium!
Ha en fortsatt underbar dag
Rekommenderar Mediummarlene. Heter Medium.marlene på Instagram. Suttit på Regnbågen i Haga tidigare men tar emot bokningar vi DM på Instagram. Gått till henne över 10år!! Så klockren!
Slöseri med pengar. Det där är bara påhitt för att lura naiva människor. Vidskepelse.
Köp godis eller vin istället. Läs ett horoskop i tidningen, det är ungefär lika seriöst.