Någon som det funkat för med dubbeldos pergo?
Jag har tagit tre enkeldoser pergo som inte gav resultat. Nu ska jag börja med dubbeldos. Någon som kände skillnad när man ökade dosen? tog det sig?
Jag har tagit tre enkeldoser pergo som inte gav resultat. Nu ska jag börja med dubbeldos. Någon som kände skillnad när man ökade dosen? tog det sig?
"grattis till din bebis i magen också =)
hur mådde du? ont överallt?"
Tack!! jag hade huvudvärk, ont i kroppen och mådde allmänt skit! Som tur var är inte kurerna så långa. Jag fick äta Primolut Nor först för att få en mens och dom mådde jag ännu sämre av! Men man får hålla ut! Det kommer förhoppningsvis något bra i slutet!:)
Titis och selenea:
hmm nu måste jag ju kräva blodprov. men jag tror han sa en gång att det inte behövs för att jag använder ovitrellesprutan som ska göra så att äggen lossar. kan det stämma?
hjälp, jag behöver råd!
jag ska resa iväg i slutet av september, om en månad alltså. min mens har kommit igång och jag funderar på att ta den ena dubbeldosen pergo som jag fått utskrivet. jag kommer ju hinna gå på kontroll och sånt innan vi åker.
men jag e rädd för biverkningar?? och då kommer ju hela resan förstöras...vad hade ni gjort??
Var inte för rädd för det. Det är i stort sett samma som om man äter enkeldos, så var det för mig iallafall. Jag tror inte det kommer påverka så jätte mycket! Och om du är lite grinig, deppig osv så vet du ju varför:) Jag hoppas verkligen det går vägen för dig! Jag ska på Ul imorgon och är grymt nervös. Jag tycker du ska ta Pergon på din femte dag! Annars dröjer det ju innan du kan ta den.
Jaha vad konstig, min läkare sa den femte dagen! Det är konstigt att alla verkar få olika information. jaja huvudsaken är ju att det funkar:)
Jo det gick jätte bra på Ul igår!!! Fast min sambo fick inte följa med in, han fick sitta i trapphuset och vänta. Inte ens en stol fanns det där ute. Han och några till pappor fick vänta där ute så det var inte så kul! Men jag fick se min bebis och allt var normalt! Jag fick framflyttat datum en vecka så nu har jag bf den 1/2 ist för den 25/1. Jag har ju tvådelad livmoder men hon såg bara en. Hon sa att den andra kan trängas undan när den ena blir större. Men livmoder och moderkaka var i den storlek den var så det känns jätte bra! Jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen för dig så du får vara med om den upplevelsen! Det känns fortfarande overkligt!