min sambo prioriterar helt bort hemmet...
Sedan vi fick barn för lite mer än 1 år sedan har min sambo som brukar vara duktig att hålla ordning helt prioriterat bort att hjälpa till med att hålla ordning här hemma!!! Fattar inte hur han tänker, de resulterar ju i att jag får göra heeela hushållsgörat själv, om jag inte ber honom göra saker förstås för då gör han de utan gnäll. Men jag vill inte behöva känna mig som hans morsa...vilket jag för närvarande nästan gör!
Hans oengagemang gör att jag oxå tappar lusten mer å mer för att hålla ordning hemma å de känns som att vi är översvämmade med måsten här hemma...vet inte längre vilken ände jag ska börja!!!
Vi har ju såklart pratat om detta tusen å åter tusen gånger å då hjälper de en vecka sen e vi på ruta 1 igen!
Ja vet inte rikgtigt var jag ville komma med detta, bara skriva av mig lite om mitt i-lands problem! Hoppas väll på lite respons att jag inte är ensam om detta...vilket jag redan vet men ja ni vet...
Ja då ska jag försöka ta mig i kragen å gå och göra lite nytta nu då...å se om hanen här hemma hakar på!!! =)