Anonym (ingen aning) skrev 2009-08-21 18:27:41 följande:
Ingen aning..måste man sätta etikett på det då?Jag lever i ett heterosexuellt förhållande men jag har en tjej på jobbet som jag tycker är oerhört läcker. Hon "skämtar" alltid med mig och gör sexuella närmanden så fort hon får tillfälle. Jag bjuder på mig själv väldigt mycket och har så roligt.Henne skulle jag absolut kunna ha sex med..ja annat också för den delen. Det är en hemlighet jag bär.Har aldrig tidigare haft känslor eller dragningar mot det motsatta könet .
Man måste inte sätte etikett på det hela men jag känner att jag vill det.
I yngre år (är dock inte så gammal ännu, 24) var jag fast besluten om att jag var bisexuell eftersom jag tände på tjejer och var tillsammans med en tjej. Men när vi hade haft sex kände jag att det var fel när det var en tjej så min tankegång var att jag kanske bara ville prova mig fram. Men när jag fick riktiga känslor för klasskompisen började jag allvarligt att fundera och har väl gjort det i dessa år nu.
Har ju upptäckt att jag inte tänder på snoppar i allmänhet, jag har svårt att se på en och ta på en men jag vill gärna ha med snopp i sexet så på det viset är det inga bekymmer. Men känner ändå att jag gärna vill sätta etikett på vad jag egentligen är.
Inte för att jag skall kunna dejta tjejer eller så eftersom jag är lyckligt gift med maken och han faktiskt vet om att jag har denna läggning men det känns ändå skönt att man kan "gå ut" med det liksom!