15 år o har E kupa i bh
15 år o har E kupa i bh.
är de mycket onormalt?
Min dotter har de
15 år o har E kupa i bh.
är de mycket onormalt?
Min dotter har de
Nej, det låter väldigt tungt.
Har en dotter som blir 13 snart och hon har B-C kupa nu, hon kommer antagligen få stora bröst som sin mamma och mormor. Se till att hon har stora och stadiga BH:ar och får hon problem med ryggen så sök läkare för det.
Klart att det inte är onormalt! Men din dotter är ordentligt storbystad och därför är det jätteviktigt med en bekväm bh som ger ordentligt stöd. Mitt tips är att strunta i lindex, hm etc och ta med henne till en riktig underklädesbutik. Där har de duktig personal som är proffs på att prova ut ordentliga bhar för större bröst. Dyrare är det men oändligt mycket bättre och kvalitet betyder ALLT när man har stora bröst - believe you me
E-kupa är faktiskt inte så stort, jag har det själv och mina bröst är varken tunga eller ser enorma ut. Hade C-kupa, men upptäckte att en bygel-bh med E-kupa satt mycket bättre, även fast brösten kanske ser ut att vara C. E låter ofta mycket större än vad det är. Sen så är hon ju faktiskt 15 år, vilket inte är så himla ungt. Jag var i stort sett färdigutvecklad vid den åldern. Men som sagt, om hon har problem med storleken så gå och prova ut ett gäng bra behåar!
Hur vet du att hon har E-kupa? Har du mätt eller varit i en affär? Har hon gjort det själv eller bara "gissat" på en som hon tycker passar borde du hjälpa henne att mäta
Min dotter har också stora och både jag hon en tjej i affären har mätt henne så att hon har rätt storlek. Hon blev mycket nöjd med sin nya BH
Bra länk om hur man mäter
triumph.timarco.se/ShopPaged166a70f-2f54-4a90-8df9-f26b42cd3627.aspx
sandra dahl skrev 2009-08-29 07:31:04 följande: