förskola i vällingby?
Någon här som bor i Vällingby och ska/har valt förskola där?
Vilken och varför?
Ska sätta mitt barn i förskolekö och vet inte alls vilken jag skall välja.
Ni kan inboxa mig om ni vill.
Någon här som bor i Vällingby och ska/har valt förskola där?
Vilken och varför?
Ska sätta mitt barn i förskolekö och vet inte alls vilken jag skall välja.
Ni kan inboxa mig om ni vill.
Var i Vällingby bor du? Närmare centrum eller mitt emellan Vällingby och Spånga? Jag bor nära det kända öppna badet ; - )
Jag vet mycket om förskolorna i välldingby (många av dem). vad vill du veta?
åh vad bra!
Vi bor nära centrum och har tänkt oss någon av de kringliggande. Jag vill veta vilken som är bra och varför.
Sover barnen ute i någon av dem?
Vill gärna att de är ute mkt i skog och mark
Trevlig personal som är intresserade av barnen och deras utveckling osv
Vilken förskola skulle ni satt era barn i och vilken skulle ni absolut inte gjort det i?
Hoppas ni kan svara :)
Det kända öppna badet.. Jag tror jag vet vilket du menar Markisa men är inte säker :)
Markisa> Du bör absolut söka till fsk Draken, Ryttmästarvägen 91! Enligt mig en av de bästa förskolorna i hela stadsdelen. Fast det beror ju på vad man vill att ens barn ska ha ut av sin förskoletid förstås... Annars om man mer gillar det traditionella så finns ju Järneken som är väldigt populär.
TS> Den bästa förskolan i Vällingby anser jag vara fsk Klisterburken på Jämtlandsgatan 181. De fokuserar på barnet och dess intressen, behov och utveckling. Följer barnens lärande och stärker deras självkänsla genom att låta dem pröva saker själva och tro på att de klarar av det, hela tiden i alla situationer.
Sover ute i vagnar, är i skogen mycket och har även en fin och bra gård. Det är en ganska ny förskola (typ tre år tror jag) och med positiva, glada och mycket engagerade pedagoger. Mitt barn har gått där men nu har vi flyttat, buhu buhu!
Jag säger bara: Zinket! De är fantastiska ????Barnen sover ute och de är mycket ute i skog och mark! De har en ganska intetsägande gård (under utveckling) men vad gör det när de är så mycket ute i skogen och har fantastiska fräscha genomtänka pedagogiska miljöer inomhus. Pedagogerna är dessutom supertrevliga och cheferna är tillmötesgående. Vi är supernöjda! *****