• Anonym (nyfiken)

heta sex historier från bi/gay killar + tjejer

Hej nån som har nån upphetsande lite sexig berättelse om en skön stund att dela med er om gärna detaljerad

är skjälv bi kille så gärna nån smaskig kille med kille historia om nån har på lager ;)

• Svar på tråden heta sex historier från bi/gay killar + tjejer
  • Anonym (Strumpbyxman)

Anonym (TrekantTack) skrev 2009-09-14 10:36:43 följande:

En sak jag är väldigt sugen på är en trekant med två andra män där jag blir påsatt och utnyttjad. Tex så här:Ni sätter handbojor på mig med händerna på ryggen. Sätter mig på knä på golvet med sängen framför mig och jag liggande med magen över sängen. Binder fast mina ben i sängens ben så jag står där med brett särade ben.Sen sätter en av er på mig medan jag suger av den andra tills ni båda kommer.
    Din dröm kan bli sann!
    Var bor du?
  • Anonym (TrekantTack)

Anonym (Strumpbyxman) skrev 2009-09-14 12:08:00 följande:

Anonym (TrekantTack) skrev 2009-09-14 10:36:43 följande:
    Din dröm kan bli sann!Var bor du?
    Jag bor i skåne men reser en del. Var bor du?

Är du aktiv eller passiv? Jag gillar både och men just nu är det framförallt att få bli påsatt som jag mest längtar efter. Blev så kåt nu av tanken att få kuk att jag nog måste ta fram min analdildo och knulla mig själv med den. Däremot så tänder jag inte på killar utan bara att ha sex med killar, suga, bli avsugen sätta på, bli påsatt, hånga och allt annat skönt två eller fler killar kan göra tillsammans.

Gillar även att vara lite dominant. Skulle kunan tänka mig att tillsammans med en annan man ge samma behandling på en helst yngre kille.

Ahh att få bli utnyttjad länge och väl och bara få ge njutning. Bli påsatt brutalt och kanske bli lite smiskad samtidigt. Sen till slut skall ni låta mig få komma. Tex att den kille jag suger lägger sig på rygg i en 69:a och han suger mig mig tills jag kommer i hans mun samtidigt som jag blir knullad. Skönt!

Fast jag kan även tänka mig de andra rollerna.
  • Anonym (Strumpbyxman)

Jag är som du, dvs helt hetro och gillar bara killsex. Suga kuk och bli sugen är det jag är ute efter och utsätter dej för.
    Jag bor utanför Gbg.

• Anonym (TrekantTack)

Anonym (Strumpbyxman) skrev 2009-09-14 14:08:09 följande:

Jag är som du, dvs helt hetro och gillar bara killsex. Suga kuk och bli sugen är det jag är ute efter och utsätter dej för.Jag bor utanför Gbg.
    ´
    Det är ju rätt ok det med . Men vill helst bli påsatt med. Känner du någon som vill ta den rollen?
  • Anonym (Strumpbyxman)

Nej det gör jag inte, men det kanske finns någon kille här som vill vara med!
    Jag vill suga sej och få din sperma i munnen!

• Anonym (TrekantTack)

Anonym (Strumpbyxman) skrev 2009-09-15 08:02:40 följande:

Nej det gör jag inte, men det kanske finns någon kille här som vill vara med!Jag vill suga sej och få din sperma i munnen!
    Härligt. Sen slickar du ren kuken från all sperma och suger mig hård på nytt.

Vad sägs om en skön 69:a. Jag ligger på rygg och munknullar mig samtidigt som du suger mig. Vill att du sprutar mig i munnen samtidigt som jag kommer i dig.
  • Anonym (Strumpbyxman)

Jag suger gärna din kuk så länge den vill spruta sperma i min mun!
    Hellst vill jag gärna filma när jag suger och du sprutar mej i munnen, det räcker med att din kuk är med alltså.

• regnbågspappan

hade trekant med två killar igår..

en va riktigt välutrustad 22 lång och 17 grov.

Det hela började rätt oskyldigt vi va ute och fikade de andra två är ett par jag känt rätt länge men det har inte hänt något innan igår.
    Vi satt där och fika och helt plötsligt känner jag en fot som börjar smeka mig längs underbenet. Jag rycker till lite och kollar på Fredrik han ler och så kollar jag på Elliot och han ler han me, då fattar jag att de planerat det.

Vi sitter och fot/tå flirtar lite alla tre under bordet och så blir jag tvungen att gå på toa. Jag går ut på toa och efter några sekunder knackar det på dörren. Jag öppnar och Elliot står där han greppar tag om min höft och trycker mig mot väggen och hånglar upp mig ordentligt. Sen säger han bara vi drar hem till oss. Självklart va jag inte sen med att hänga på. Har vart tänd på bägge två rätt länge de e skitsexiga bägge två och innan de blev ett par hade jag några ONS med Fredrik, som alltid var kanonbra.

Vi började gå hem till dem och det va väl en drygt 10 minuters promenad. Elliot gick bredvid mig och han klämde mig på röven hela tiden och sa att där kommer du bli fylld inatt. Jag blev bara kåtare och kåtare, hade inte haft sex på typ 3 veckor innan igår så det va ju lite desperatläge.

vi kom hem till dem och Fredrik öppna dörren, och jag lovar de var förberedda. I hallen står en sån där massagestol som de som masserar på gatorna har. Elliot har tidigare sysslat med det. Jag har bara en hoodtröja och jeans på mig så de slänger ner mig i stolen och tar ett skärp och drar runt min kropp och stolen så jag sitter fast. Jag sitter där med min haka mot det där hakstödet och Fredrik kommer fram och säger åt mig att gapa. Jag gapar och får hans kuk rätt ner i käften hela på en gång och jag börjar kipa efter andan. Elliot kommer fram med en fickkniv och börjar dra den längs min kind och ner på nacken, jag sitter ju fast så vad kan jag göra han rispar mig bara lite lätt så jag känner bladet men det börjar inte blöda eller nåt. E jävligt upphetsande att sitta fastspänd och inte kunna göra nåt med en kuk i käften och en som man inte riktigt vet vad han ska göra. Elliot börjar skära upp min tröja och sliter av mig den när han fått bög som man e va det en 1700 kr TH hood men men det va det värt haha. Känner hur han börja dra knivbladet längs min rygg och spänningen och kåtheten stiger. Jag vet ju att han aldrig skulle göra illa mig men upphetsande att veta att han faktiskt kunde ha gjort det utan att man kunde göra så mycket.Fredrik fortsätter att dunka på min mun med hans grova kuk snacka jag va i upplösningstillSTÅND vid detta laget suger och slickar i mig varje droppe av hans försats.
    Nä måste jobba lite nu men fortsätter gärna senare eller evt imorgon natt...

• Anonym (Strumpbyxman)

Fortsätt!!!

• Anonym (nyfiken)

omg vilken retsticka nu fick jag en hård bula i byxan....

svar till trekant : jag skulle gärna ställa upp att fylla din anal med min grova kuk samtidigt som strumpbyxman och du har en 69a tills vi alla kommer i en stor kastad mm..

• Anonym (TrekantTack)

Anonym (nyfiken) skrev 2009-09-27 10:07:55 följande:

omg vilken retsticka nu fick jag en hård bula i byxan....svar till trekant : jag skulle gärna ställa upp att fylla din anal med min grova kuk samtidigt som strumpbyxman och du har en 69a tills vi alla kommer i en stor kastad mm..
    Det vore härligt. Är väldigt sugen på att få en grov kuk i stjärten och munnen, helst samtidigt. Men en i taget går bra det med

Skulle vara härligt att få var en dominant killes (el flera) stjärthora och bli ordentligt utnyttjad och knullad.
  • regnbågspappan

kanske ska fortsätta med min berättelse.

jag satt där fast spänd och slicka i mig mer och mer försats.

Helt plötsligt känner jag hur min springa börjar bli slickad av Elliot han har ställt sig på alla fyra och börjar med att reta min skåra med tungspetsen, så lägger han varsin hand på mina skinkor och särar dem och kör in sin tunga i mig, jag bara älskar att bli rimmad och samtidigt som jag får munnen full av Fredriks kuk försöker jag stöna av den underbara tungan i min kåta röv.

Fredrik drar ut sin kuk ur min mun och ställer sig bakom mig han me. Elliot fortsätter slicka mig mer och mer intensivt och så känner jag Fredriks kuk mot min skåra och Elliot börjar omsom slicka mig och slicka Fredriks ollon.
    Elliot halvlägger sig ner på rygg under massagebänken med huvudet så pass högt så han når Fredriks pung med sin tunga och slickar den samtidigt som jag känner hur en stor fet kuk glider in mellan mina skinkor. Det tar emot och jag knyr till av smärta och njutning på en gång och känner hur min kåta röv blir mer och mer uppfylld av Fredriks stora sköna kuk. Elliot slickar Fredriks pung och lägger sina händer på Fredriks skinkor och drar dem mot mig så hela Fredriks kuk åker helt in i mig. Skriker till och Fredrik stannar till helt inne i mig och låter mig vänja mig. Sen känner jag hur han börjar jucka i min trånga kåta röv. Det spänner i röven och jag kvider, stönar och gnäller i en blanding av njutning och smärta.
    Elliot ställer sig upp igen och han står framför mitt ansikte knutar loss mig från massagebänken lägger sig ner på rygg och hans härliga kuk slät, våt av försats och dunkande ådrar ser jag och Fredrik låter sin kuk glida ur mig. Fredrik greppar mig under mina armar och lyfter av mig från massagebänken och jag sätter mig rakt på Elliots kuk och den glider helt in i mig efter Fredriks jättekuk har töjt ut min röv, jag börjar rida och Fredrik ställer sig framför mig och börjar örfila mig med hans köttiga kuk och pung. Jag blir kladdig av försats i ansiktet och kramar Elliots kuk med mina skinkmuskler. Öppna käften din lilla slyna säger Fredrik och jag öpppnar mun och Fredrik tvingar in sin feta kuk mellan mina läppar. Det knackar i min käft och Fredriks händer runt min huvud trycker sig på coh kuken glider långt ner i käften på mig. blir munknullad i drygt 15 min medans jag rider Elliots härliga kuk, så drar hetl plötsligt Fredrik ur sin kuk ur min mun och ställer sig på knä bakom mig där jag sitter och rider. Känner hur Fredriks hand läggs på min rygg och han trycker ner mig så jag och Elliot börjar hångla, våra tungor leker med varann och jag biter tag om hans tungspets, när jag helt plötsligt känner ännu en kuk mot min skåra. Sätter mig tillrätta och sitter still med Elliots kuk i mig. Fredrik försöker låta sin kuk glida in i mig samtidigt med Elliots och det spänner och svider ordentligt i röven. Det nästan svartar för ansiktet på mig för smärtan av att känna hur Fredriks feta kuk penetrerar mig samtidigt som jag har Elliot i mig.
    Denna underbart sköna typ av smöärta är svår att beskriva Fredrik trycker på och han glider djupare och djupare in i mig för att joina Elliots kuk inuti mig. De drar samtidigt ut sina kukar så bara ollonen är kvar i mig så dunkar de på bägge två på en gång. vilken jävla njutning helt fukking otroligt skönt.. De börjar jag börjar gubba lite upp och ner på Elliot samtidigt som Fredrik börjar jucka...

Fortsättning följer

• regnbågspappan

va tyst det är i denna tråd jämt..

• regnbågspappan

vill ha mer historier

• Anonym (nyfiken)

underbara historier rengbågspappan jag blir riktigt hårt när jag sitter här på jobbet och läser hoppas ingen ser hehe

vill höra fortsättningen.. så jag kan läsa den i lugn och ro hemma, hälla några droppa olja på min styva kuk och runka till dina härliga historier tills jag sprutar långa strålar som sakta rinner ner för min inoljade kuk och längs min mage och lår

• Anonym (grabb)

ingen mellan 20 och 30 här?

• Anonym
    MickeN1973 skrev 2009-09-27 15:20:46 följande:
    Bögen överraskar röven...
    haha :)
Svar på tråden heta sex historier från bi/gay killar + tjejer