Vem kan hjälpa mig?
Jag måste få hjäp att veta vart jag ska vända mig.
Mitt liv är i kaos och jag är helt tom och villrådig.
Det största problemet är min relation, eller mina relationer.
Igentligen spelar det inte så stor roll att berätta om hela kaoset.
Det som jag behöver hjälp med är att hitta verktyg.
Jag är helt oförmögen att kunna känna och gå på min "magkänsla", jag är så programerad att försöka göra det rätta hela tiden och min fasa och det som jag sliter mest ont med är att jag hela hela tiden sätter andra före mig själv.
Det jag kan berätta är att jag har en sambo sedan ett år tillbaka, nu har min stora kärlek som lämnade mig kommit tillbaka och vill ha mig tillbaka igen.
Åh , jag vet inte ens hur jag ska förklara för att någon ska förstå allvaret i det hela.
Jag är 35 år och verkar inte få till en enda vettig relation. =(
Jag har alltid sagt att jag vill ha tillbaka min gamla kärlek men sen för att överleva blev jag tvungen att gå vidare med livet.
Jag vet inte ens om jag är kär i min nuvarande sambo !!!!!
Vart kan man vända sig för att få HJÄLP. Jag går under snart. Jag bara gråter och grubblar hela hela tiden , men kommer aldrig fram till något.
Livet är förkort för att jag ska slösa bort det på tankar som inte leder någon vart.
Jag har tidigare gått på samtal hos en psykolog men jag tycker inte att det ger mig något. Där vänds allt hela tiden till min barndom och jag har redan rett ut det för många år sedan. Visst sätter det sin prägel men jag behöver hjälp att bena ut mina känslor. Vilka är verkligen mina och vilka är sånna jag tänker för att jag "Tror" att andra vill att jag ska tänka och tycka så?
Snälla , hjälp mig hitta rätt redskap. Är det psykolog eller är det en coach eller vad är det som skulle passa mig ??
Tack på förhand