planeraren skrev 2009-10-10 17:07:12 följande:
LPWEeehhh... kolla här då!
www.arkdesignsweden.com/group.asp, kolla den första produkten lite längre ner. "Love circle". SKRÄMMANDE likt ett visst smycke som HAND of Sweden tillverkar, eller hur?! Haha! Fantastiskt! Men... bara för det så blir jag lite tveksam. Så nu behöver jag ditt råd LPW. ANTINGEN beställer jag det smycket... det var ju egentligen exakt ett sådant jag var ute efter från första början. ELLER så (du vet.. nu har jag fått tid att fundera och börjat titta på andra saker) ... eller så funderar jag på ett halsband som ser ut såhär:
www.solx.se/blandatal2.html (från solx alltså). På bilden är det ett armband men man kan ju beställa det som ett halsband i stället. I så fall tänkte jag beställa med bara en av ärtlänkarna för att inte tröttna på att det ser "för mycket" ut. Annars var det väldigt fint med båda länkarna också tycker jag.Råd!! Vad hade du valt?? Och, om du hade tagit det första, skulle du gjort ett med hål i då och haft en silverlänk eller hade du tagit utan hål och satt den i ett läderband?Men med min otur så blir det väl inget av detta heller så då får jag väl gå vidare och ringa till guldsmedshuset. Mmmmm.....
Jag är egentligen inte så mycket för "kopior" men av de två alternativen ovan tycker jag ändå klart bäst om "Love circle". Jag hade beställt det (med öglan och kedjan- tyckte inte om det med läderremmen). Ett annat (dock dyrare) alternativ är "Love circle", en knäppögla i rödguld från HAND samt en silverkedja- tror att det skulle kunna vara riktigt fint!
Du måste meddela vad du väljer!!!!