• MrsES

Tror jag är gravid efter 2 års försök, kan det va sant :D

Hej

Är en 29 årig tjej som kämpat för ett plus i snart 2 år. Fick min PCO diagnos våren 2008 och har sedan dess ätit Metformin (är normalviktig). Mycket hjälp av dom tidigare var min mens från 47-67 dagar men nu runt 31-32 ibalnd 37. Är nu inne på min tredje Pergo kur.

Har idag BIM -1 eller BIM och testade med testlagretsstickor och det visar ett svagt streck!! Jaa kan knappt fatta det! Har testat nu i 3 dagar och teststrecket blir bara starkare för varje dag :D Har aldrig fått utslag förr under dessa 2 år..Vågar inte hoppas på nåt än..men tänk att ja kan va gravid just nu, vilken härlig känsla :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 16:54
    Ladda nyss upp en bild från dagens teststicka, suddig men vad tror ni, är det ett plus??

• Svar på tråden Tror jag är gravid efter 2 års försök, kan det va sant :D
  • MrsES

EnSanna- Ja de borde ja göra, och så testar jag i morron bitti med det :D Men ändå känns så overkligt på nåt sätt, har såå svårt att förstå att ja faktiskt kan va gravid :D

• MrsES

Ladda nyss upp en bild från dagens teststicka, suddig men vad tror ni, är det ett plus??

• MrsES

men va konstigt, va kan de bero på?

• Euphoria

Gå till menyn högst upp, välj strat, sen kontoinställningar och kryssa i bildgalleri. Sen borde det ju funka

• MrsES

Nu borde det alltså funkka, Tack!

• JLS

Visst måste det väl vara ett plus, det blir väl inget streck annars alls?

☆°♥ (¯`°?.¸ Julia Juni 2008 ♥ Bf mars 2010 .?°´¯) ☆°★
  • Euphoria

Du är tok-gravid! Och jag med, gjorde ett precis likadant nyss! Två positiva gravtest på en dag ska väl inte kunna ljuga!

• MrsES

Tack!! Men gud va härligt det låter!! :D Tänk om det faktiskt stämmer, shit va kul!! Köpte ett "riktigt" grav test på apoteket idag som jag tänka testa med i morgon.. Spännande, men nu vågar jag kanske börja tro på det.. :D

Grattis till dig Episode!!!

• MrsES

Tog ett "riktigt" test som jag köpte på apoteket i morse och även det visar plus, Jaaa jag är gravid kan knappt fatta det!! :D

• TusseTvå

Grattis!

Tog mig 2.5 år att bli gravid, med PCO liknande äggstockar!

• Zelmilainen

tydliga +! grattis

Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Tror jag är gravid efter 2 års försök, kan det va sant :D