• flashieangel

Fler som börjar med Pergo nu i veckan???

Jag har ett barn sedan tidigare som nu är 5 år... Barnets pappa finns inte längre med i bilden men min sambo nu och jag vill sååå gärna ha ett syskon till honom och längtar efter ett gemensamt barn.

Då jag inte har egna ägglossningar så har jag nu ätit Provera för att få en första mens, och den kom igår...

Så på tisdag börjar vi våran första Pergokur och håller alla tummarna som finns...vore kul att prata med fler som är i samma sits...

kram kram

• Svar på tråden Fler som börjar med Pergo nu i veckan???
  • sponen

JA det hoppas jag med, blev gravi di feb men missfall i april, tog ett tag att repa sig då vi hade väntat länge. Men nu är jag laddad igen för detta, vi har gjort två insem efter de toch ett vanligt försök med pergo, nu blir det tabletter en omgång och när mensen kommer är det dags för menopur sprutor i stället

• flashieangel

Oki, spännande...vi får hålla alla tummarna...jag har aldrig tagit sprutor...är det bättre effekt??

• Pirripirri

hej tjejer! jag började med pergo igår. Har inte haft någon egen mens på ett år, och den har inte kommit igång naturligt med provera heller. efter senaste blödningen så testar jag nu pergo för att få fart på ägglossningen. Hoppas SÅ!

• flashieangel

Jag tog min första pergo idag...känns som bara en lång väntan...vill ju ha nåt litet i magen nuuu!!!

• sponen

Jag ska på VUL på torsdag dag 12, sprutorna är lite bättr för mig tror jag, får bättre slemhinna av dem. Gjorde två insem på det men det ville sig inte så jag hoppas på detta nu. Tror inte så mkt på insem då vi en gång blivit gravida på vanligt vis. Lycka till ni andra två

• flashieangel

Jag ska till läkaren på VUL på tisdag nästa vecka den 8 september...hoppas hoppas hoppas att de ser hoppfullt ut då!!!

• sponen

HEj Var på VUl igår massa mogrna äggblåsor nästan för många men han verkar tycka att vi ska kör apå trots överstimulerings risk. Nu är frågan om vi ska göra en ny insem eller inte, Vi har gjort två och de har inte fungerat, nu är ju chansen hög att jag släppr mer än ett ägg och då lankse vi kan både göra insem och testa på egen hand. De andra omgångarna är jag rädd för att vi har väntat för länge med sinem efte räl sprutan och så får man inte ha sex mer än ett dygn innan, jag tänker testa detta ändå

Svar på tråden Fler som börjar med Pergo nu i veckan???