• Mirva

Tappar hakan!

Hur är detta möjligt? Läste nyss denna rubrik på en tråd:
    "Någon ensamstående mamma till son som inte fått en "bögig" och flickaktig pojke utan en "pojkig" pojke..."

och det är på allvar... Trodde att vi kommit längre än så.

• Svar på tråden Tappar hakan!
  • relan

Jag tyckte det var för välskrivet och rättstavat för att vara på allvar. Ett troll helt enkelt.

• PixL
    Mirva skrev 2009-08-29 14:09:54 följande:
    Hur är detta möjligt? Läste nyss denna rubrik på en tråd:"Någon ensamstående mamma till son som inte fått en "bögig" och flickaktig pojke utan en "pojkig" pojke..." och det är på allvar... Trodde att vi kommit längre än så.
    Jag såg också den. Haha.
    Nej, vi har tyvärr inte kommit längre än så. Hur skulle vi kunna göra det när det är så otroligt många människor som fattar så lite?
  • Mirva

JAG är BÄST skrev 2009-08-29 14:10:46 följande:

VART?
    Känsliga rummet, graviditet
  • Trollet Ludenben

Tycker det låter som om någon gjort den för att provocera. Är man ute efter det så vad passar bättre om inte detta för det får folk att gå i taket. Försvarar inte texten på något sätt, så idiotiskt och korkat så det finns inte. Men ju mer uppmärksamhet den ts får, desto mer sitter personen bakom den och vrider sig av skratt.

• Mirva

Ja det kanske är så att det är troll. Det får vi kanske aldrig veta.

• relan
    Mirva skrev 2009-08-29 14:18:07 följande:
    Ja det kanske är så att det är troll. Det får vi kanske aldrig veta.
    Jodå. Om någon halvtimme, när tråden försvunnit/blivit borttagen.
  • JAG är BÄST
    Mirva skrev 2009-08-29 14:13:15 följande:
    JAG är BÄST skrev 2009-08-29 14:10:46 följande:
    Känsliga rummet, graviditet
    "springer dit "
  • Mirva
    relan skrev 2009-08-29 16:24:05 följande:
    Först nu försvann den!
    Haha, ja va' skönt att det var som du sa då!
  • missLarsson

jag tror man me bögig menar en fjolla.... typ bög bloggarna som finns... dom e väl typist bögiga... alltså fjoliga...

• Mirva
    missLarsson skrev 2009-09-30 00:48:05 följande:
    jag tror man me bögig menar en fjolla.... typ bög bloggarna som finns... dom e väl typist bögiga... alltså fjoliga...
    Ja?
  • rosenmamman

Hur kommer det sig att det är ok för homosexuella att säga "flatmamma" om sig själva men att hetromamman inte få säga att sitt barn är "bögigt"?
    Båda kommentarerna känns som skällsord enligt min mening. Ställer också frågan om vi inte kommit längre...

• Skoldpaddan
    rosenmamman skrev 2011-04-01 12:34:20 följande:
    Hur kommer det sig att det är ok för homosexuella att säga "flatmamma" om sig själva men att hetromamman inte få säga att sitt barn är "bögigt"?
    Båda kommentarerna känns som skällsord enligt min mening. Ställer också frågan om vi inte kommit längre...
    Du hör ju själv - det är faktiskt lite mer att kalla sig själv vad man vill, än att hänga ut och kalla sin son skällsord. Tycker jag iallafall.
    Hade själv tyckt det var mer ok att kalla mig själv flatig än att kalla min dotter det tex...!
  • Skoldpaddan
    Skoldpaddan skrev 2011-06-14 17:52:55 följande:
    Du hör ju själv - det är faktiskt lite mer att kalla sig själv vad man vill, än att hänga ut och kalla sin son skällsord. Tycker jag iallafall.
    Hade själv tyckt det var mer ok att kalla mig själv flatig än att kalla min dotter det tex...!
    Lite mer ok ska det naturligtvis vara i inlägget ovan... OK föll bort!
Svar på tråden Tappar hakan!