Tappar hakan!
Hur är detta möjligt? Läste nyss denna rubrik på en tråd:
"Någon ensamstående mamma till son som inte fått en "bögig" och flickaktig pojke utan en "pojkig" pojke..."
och det är på allvar... Trodde att vi kommit längre än så.
Hur är detta möjligt? Läste nyss denna rubrik på en tråd:
"Någon ensamstående mamma till son som inte fått en "bögig" och flickaktig pojke utan en "pojkig" pojke..."
och det är på allvar... Trodde att vi kommit längre än så.
VART?
Jag tyckte det var för välskrivet och rättstavat för att vara på allvar. Ett troll helt enkelt.
JAG är BÄST skrev 2009-08-29 14:10:46 följande:
Tycker det låter som om någon gjort den för att provocera. Är man ute efter det så vad passar bättre om inte detta för det får folk att gå i taket. Försvarar inte texten på något sätt, så idiotiskt och korkat så det finns inte. Men ju mer uppmärksamhet den ts får, desto mer sitter personen bakom den och vrider sig av skratt.
Ja det kanske är så att det är troll. Det får vi kanske aldrig veta.
såg rubriken..pallar inte ens läsa tråden...
Först nu försvann den!
jag tror man me bögig menar en fjolla.... typ bög bloggarna som finns... dom e väl typist bögiga... alltså fjoliga...
Hur kommer det sig att det är ok för homosexuella att säga "flatmamma" om sig själva men att hetromamman inte få säga att sitt barn är "bögigt"?
Båda kommentarerna känns som skällsord enligt min mening. Ställer också frågan om vi inte kommit längre...