• Användarnamn är för mesar

HEJ jag är en ful surfitta och bitter surkärring!

Ja goddag! För ca 23 timmar sedan registrerade jag mig här på FL! Inom detta knappa dygn har jag hunnit bli kallad:

-ful (ja var och en har ju rätt till sin åsikt)
    -bitter surkärring (tror det var i tråden där jag skrev att jag inte kommer kliva av en buss för att en barnvagn som kommer flera hållplatser EFTER mig ska rymmas på)
    -surfitta (så vitt jag vet är mina PH-värden helt normala i underlivet)
    -barnhatare (för att jag tycker amni9ng är okej var som helst OM det sker diskret)
    -egoist (för att jag inte alltid lägger märke till att det finns nån bredvid mig som behöver hjälp)

Jag känner att vi kommer få många fina stunder tillsammans här i forumet

/Sofia

• Svar på tråden HEJ jag är en ful surfitta och bitter surkärring!
  • Alvi

Välkommen! Jag hatar dig redan! {#lang_emotions_yell}

Once you try menskopp you´ll never go back!
    Alvi skrev 2009-08-30 14:14:36 följande:
    Välkommen! Jag hatar dig redan!
    Dito
    Afrodithe skrev 2009-08-30 14:15:44 följande:
    hihi välkommen till klubben.. =) Man får absolut inte skriva vad man tycker för då kan någon ta illa vid sig och få men för livet =P www.carinaandersson.blogg.se
    Fast jag gillar ju att fördärva så det blir nog bra!
  • Lussekatten87

Härinne måste du följa den gyllene FL-mallen! Avviker du från den kommer stygga männiksor att bråka med dig...

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bevabus

Du är med andra ord redan en del av familjen!
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-08-30 14:13:01 följande:

Ja goddag! För ca 23 timmar sedan registrerade jag mig här på FL! Inom detta knappa dygn har jag hunnit bli kallad:-ful (ja var och en har ju rätt till sin åsikt)-bitter surkärring (tror det var i tråden där jag skrev att jag inte kommer kliva av en buss för att en barnvagn som kommer flera hållplatser EFTER mig ska rymmas på)-surfitta (så vitt jag vet är mina PH-värden helt normala i underlivet)-barnhatare (för att jag tycker amni9ng är okej var som helst OM det sker diskret)-egoist (för att jag inte alltid lägger märke till att det finns nån bredvid mig som behöver hjälp)Jag känner att vi kommer få många fina stunder tillsammans här i forumet /Sofia
    Lussekatten87 skrev 2009-08-30 14:17:15 följande:
    Härinne måste du följa den gyllene FL-mallen! Avviker du från den kommer stygga männiksor att bråka med dig...
    Men jag har inte ens barn så jag tror jag torskar redan på den punkten, för om man inte har barn så fattar man ju ingenting!
  • Bevabus

"Du vet inte vad du talar om nu, men du kommer att lära dig när du blir vuxen" har jag fått höra sen jag blev medlem här. Två år senare så har jag exakt samma åsikter och värderingar....

Användarnamn är för mesar skrev 2009-08-30 14:20:29 följande:

Men jag har inte ens barn så jag tror jag torskar redan på den punkten, för om man inte har barn så fattar man ju ingenting!
    Bevabus skrev 2009-08-30 14:27:11 följande:
    "Du vet inte vad du talar om nu, men du kommer att lära dig när du blir vuxen" har jag fått höra sen jag blev medlem här. Två år senare så har jag exakt samma åsikter och värderingar.... Användarnamn är för mesar skrev 2009-08-30 14:20:29 följande:
    Är du vuxen nu då, "lilla gumman"?
  • Bevabus

Fy fan för det smeknamnet
    Japp, nu är jag 18 år och får höra det där mera sällan thank god...
    Nu måste jag bara klämma ut en unge eller två. Och amma.

Användarnamn är för mesar skrev 2009-08-30 14:30:12 följande:

Är du vuxen nu då, "lilla gumman"?
  • ladynorway

Användarnamn är för mesar skrev 2009-08-30 14:13:01 följande:

Ja goddag! För ca 23 timmar sedan registrerade jag mig här på FL! Inom detta knappa dygn har jag hunnit bli kallad:-ful (ja var och en har ju rätt till sin åsikt)-bitter surkärring (tror det var i tråden där jag skrev att jag inte kommer kliva av en buss för att en barnvagn som kommer flera hållplatser EFTER mig ska rymmas på)-surfitta (så vitt jag vet är mina PH-värden helt normala i underlivet)-barnhatare (för att jag tycker amni9ng är okej var som helst OM det sker diskret)-egoist (för att jag inte alltid lägger märke till att det finns nån bredvid mig som behöver hjälp)Jag känner att vi kommer få många fina stunder tillsammans här i forumet /Sofia
    Hehe!
    I löv you!!

Eftersom det så här snabbt fastslogs hurudan jag är som människa så är det väl lika bra att jag lever upp till det och blir en bitter barnahatare! Ska sluta duscha också.

• Eikna

ha ha ganska kul faktiskt..välkommen hit..tycker du är modig som vågar säga din egna åsikt och dessutom ha ett kort på dig själv..för det är väl du?

Eikna skrev 2009-08-30 15:10:06 följande:
    ha ha ganska kul faktiskt..välkommen hit..tycker du är modig som vågar säga din egna åsikt och dessutom ha ett kort på dig själv..för det är väl du?
    Tackar. Jo det är jag. Eftersom jag ändå är en relativt normal person med ganska sunda värderingar så känns det som att jag kan stå för dem med ett ansikte, även om jag nu inte skriver ut hela mitt livs historia och personnummer och dylikt i min presentation.
Svar på tråden HEJ jag är en ful surfitta och bitter surkärring!