• blomkruka

Hm, det känns konstigt,kan det vara sant?

Jag tog i morse gravtest och fick fram ett svaaaagt streck (Tectlagret). Var såklart tvungen att prova igen(samma urin) och på ytterligare två tester kom det svara streck. Kändes helt overkligt! Första tanken var att jag ska reklamera dem, det måste ju vara fel!
    Tog ett Clearblue (samma urin) och då kom ett svagt streck med, det var jättesvårt att få med på bild men det syns ganska tydligt på riktigt

Nu känns det bara jättekonstigt, jag kan nog inte fatta det? Min man tittade med på testerna och konstaterade att man ser strecken, så jag har inte drömt det! Men ingen av oss reagerade direkt? Det kändes typ som, jaha? Ja vi får väl se vart det bär då? Vi kan inte riktigt fatta att det faktiskt kom fram streck!

Är det någon mer som har reagerat såhär? Jag trodde jag skulle bli GALEN av lycka när vi har försökt så länge!

Bilderna finns i mitt galleri

• Svar på tråden Hm, det känns konstigt,kan det vara sant?
  • cloudberry79

Det var inte så svagt, grattis, du ÄR ju gravid!! Jag trodde också jag skulle bli jättelycklig när jag blev gravid efter mitt sena MF, men istället så var det liksom bara "jaha, jag har plussat nu". Jag tror det är rädslan och oron inför det som komma skall, det är ju inte slutet av resan till att få ett barn. Snart kommer nyheten att sjunka in, jag lovar

If you love me - please don't feed me!
  • Sofiaochjonas

Jag fick missfall för ett tag sedan men är nu gravid i vecka 10 igen. Vi blev väldigt glada, men hade också den här känslan att: jaha, får väl se vad som händer. ^^

• blomkruka

Ja det känns nog bara ovant att ta in det efter så många månaders kämpande!

Cloudberry tyckte du inte det var svagt? Jag skulle nog behöva att det var så starkt att det hoppade ut och slog till mig

• LyNxQ

De skulle kanske börja tillverka talande tester
    som skriker upprepade gånger.. lite svårt att smygtesta på jobbets toalett kanske, men det kunde ju vara en knapp man skulle trycka på om man har lite svårt att tyda/fatta resultatet

Grattis och lycka till!

• blomkruka

Ja eller hur! haha!

Jag ville köpa det testet där det står i klartext "gravid" eller "ej gravid", men det var ju såklart slut på det apoteket jag var på!

• blomkruka

Gjorde ett test till nu ikväll men det behöver nog sjunka in lite till tror jag...

Svar på tråden Hm, det känns konstigt,kan det vara sant?