• Hurtbullarna

ska ni till regnbågsfestivalen i malmö?

Hej!

Om en månad är det ju dags för regnbågsfestivalen i Malmö och då ska i allafall VI dit

Skulle vara kul att träffa andra familjer el mammor som också ska dit.

Vi väntar vår lille pojk i oktober och jag har en son på 4 år sedan innan.

Vill ni ses i Malmö denna dagen så hör av er!

Vore toppenkul!

• Svar på tråden ska ni till regnbågsfestivalen i malmö?
  • yola

hej! vi var några familjer idag som pratade om att försöka dra ihop en regnbågsfamiljdel i paraden. tänkte snacka mer om detta med alla på ÖF helgen innan paraden.

• Clodia

Vi kommer säkert att åka in, och tjuvkika lite på er. Vår bebis är inte här än, så vi vågar nog inte gå med familjerna.

• Hurtbullarna

Aha...men då ses vi på ÖF Yola
    Vi ska dit tänkte vi...

• yola

kul! yes vi ses på ÖF. Clodia, klart ni ska gå med oss, vi är inte kinkiga.

• Hurtbullarna

Nej vår bebbe är ju inte heller med då=) Eller kanske... wii man börjar ju bli nervös nu, nej jag orkar inte gå på i tåget men ser ju gärna på=) Nästa år kanske hi hi

• 060810

Vi kommer!! :)
    Någon som har datum och tid?
    När är nästa öf i Malmö? Vill ju inte missa det, hade så trevligt förra gången ju! :)

• yola

det är på lördag kl 14! kolla på rfsl.se/malmo där finns även program för andra aktiviteter under regnbågsfestivalen, bland annat cirkusskola för regnbågskidsen!

• 060810

Vi kommer på lördag! :) och på paraden sen! :)

Ska bli kul att träffa alla igen på öf! :) Izabelle pratade massor om de andra barnen som med bara hade mammor! :) *nu har hon ju bara en mamma men ändå*
    Tar med mig min kompis Zamira och hennes dotter Zahra med! :) De gillade med att träffa er andra! :)

• Pica

Hej!

När ni snackat ihop er på öppna förskolan (ni som har lyx att ha en sådan inom räckhåll!) kan ni väl ropa ut vad ni kom fram till. Vi bor i Växjö och har funderingar på att sluta upp oss!

Svar på tråden ska ni till regnbågsfestivalen i malmö?