PCO20 skrev 2009-10-10 12:19:00 följande:
Oj, vad duktig du är! Är imponerad Du kommer att klara detta hör jag! Dina tips låter jättebra, jag har ju gymkort och var där regelbundet i våras. Men har börjat jobba 100% och jag är så fruktansvärt trött hela tiden efter jobbet.. Hur klarar man av att jobba och träna? Fast det är klart, man får försöka göra det till en vana.. promenader är ju så härligt i detta friska lite kalla väder, var på en lite kortpromenad nu på morgonen och man mår ju sååå bra av det! Ska försöka lägga upp en bra plan innan jag sätter igång med någon så jag kommer klara av jobbet Men ska ha dina tips i huvudet.. tusen tack!Har du egen mens och ägglossning?
Jag brukar träna innan jobbet, jag börjar inte förrän kl 9.. Då hinner man gå upp vid 6-halv 7 och sticka i väg en 45-50 min.. Hem o duscha o äta frukost..
Perfekt start på morgonen, energi håller i sig på jobbet. Visst man är lite trött när man kommer hem, men bättre att då gå å lägga sig tidigt..
Jag och min sambo har faktiskt fått in en rutin med att gå upp tidigt ochträna och sen vara i säng inte senare än 22. Perfekt! SKöna timmar med sömn och träning och samma tidsrutin. Mkt skönt och det hjälper mot ANTI motivationen..:)
Jag har svårt att motivera om mig när jag kommer hem efter jobbet. Lika bra att ta det på morgonen så är man ändå igång.
Mitt stora problem var förr var just rutin och motivation. Börjar hitta rätt nu.. det tar lite tid.. men mitt bästa tips är LÅT DET TA TID!! Det blir bara värre o värre om man stressar upp sig.. Huvudet måste hänga med hela tiden!!
Ang ägglossning och så.. jag tro rjag har egen ägglossning, fick i alla fall mens här i sept efter att jag avslutat Ppiller i Augusti, och jag tror jag hade ägglossning 2v efter sista ppillermensen i Aug. Och ska jag vara helt ärlig så är mina äggstockar i dag rätt ömma, började i går och om jag räknat rätt så är det dags för ägglossning..:)
Så jag tror det fungerar...
Får se om 2 v om det kommer nån mens igen... en gång är ingen gång 2 gånger är kanon!! :):)
Jag tror nog att du kommer få din egen ägglossning o mens om du kommer ner ett par kilon.. Även om du är normalviktig så tror jag att om du kommer ner en ca 5 kg så kommer din kropp i balans...
kram C