• Lev väl

Ny och singel

Hallå!

Jag är ny här trots att jag är singeltjej.

Jag är helt enkelt så sugen på familjelivet att jag registrerat mig här innan jag ens hittat Mr. Right!

Någon som känner någon trevlig väluppfostrad man 25-30 år i mellansverige?

• Svar på tråden Ny och singel
  • Miss Marble

Hej!

Här är en till som också är ny här. Eller rättare sagt jag brukade smyga in här när jag var gift och planerade barn, men jag registrerade mig aldrig då. Men nu när jag är skild och fortfarande barnlös registrerade jag mig. Jag längtar fortfarande efter familjelivet, målet är bara lite längre bort nu...

Tyvärr känner jag ingen singelman i mellansverige, du kanske känner till någon i södra Sverige?

• Man1968

Oxå singel..
    Reggade mej för att kunna vara med och skriva lite i forumen utan att vara annonym (även om jag ibland väljer att vara det).
    Vet inte om jag direkt passar in här - 41år med en son på 16.

Jag känner flera singelmän - en del som är väldresserade och går på lådan :D

Uppsala trakterna..

• Zimlis

Vansinnigt osingel.. men har inga små kids vilket gör mej till en outsider.
    Men det är inget som bekymrar.
    Jag har vart medlem i snart 3 år {#lang_emotions_cheers}

Här kan man vara oavsett om man är snigel eller inte. mamma eller inte pappa eller inte.. Man kan liksom hitta bra folk här ändå *vet*

• qwerty66

wtf? hitta bra folk?

hehehe hur vet du det?

• Zimlis
    qwerty66 skrev 2009-09-23 20:45:02 följande:
    wtf? hitta bra folk? hehehe hur vet du det?
    Jag har hittat
  • qwerty66

då är du inte så himla singel då? eller har du hittat tillfälliga?

hehe då kanske man kan ragga här då... för alla som gillar äldre män med vuxna barn...så finns jag här... lär ju gå hem klockrent... :)

• Zimlis
    qwerty66 skrev 2009-09-23 20:48:21 följande:
    då är du inte så himla singel då? eller har du hittat tillfälliga? hehe då kanske man kan ragga här då... för alla som gillar äldre män med vuxna barn...så finns jag här... lär ju gå hem klockrent... :)
    Inte bra folk som i sniglar - bra folk som i kompisar
  • qwerty66

ähhh kompisar hittar man i wow

jobbigt att gå på kompisnivå här där det inte finns en chatt eller liknande..

• Zimlis
    qwerty66 skrev 2009-09-23 20:52:20 följande:
    ähhh kompisar hittar man i wow jobbigt att gå på kompisnivå här där det inte finns en chatt eller liknande..
    Men nej inte wow - fast jag har ju faktiskt träffat vänner irl från effell

Så du är en såndär som kommer och går??
  • qwerty66

nja... kommer gör jag väl ibland.. hehehe

har just avlutat ett nästan treårigt distansförhållande, innan dess var jag gift i 14 år... så jag vill nog itne säga att jag "kommer och går" ...så där som jag tror du menar :)

har träffat en massa folk från wow...senast en bunt greker som vi for ner och besökte.. kanske fl kan överasska då det blir dags för nått sånt...

• Zimlis
    qwerty66 skrev 2009-09-23 20:57:53 följande:
    nja... kommer gör jag väl ibland.. hehehe har just avlutat ett nästan treårigt distansförhållande, innan dess var jag gift i 14 år... så jag vill nog itne säga att jag "kommer och går" ...så där som jag tror du menar :) har träffat en massa folk från wow...senast en bunt greker som vi for ner och besökte.. kanske fl kan överasska då det blir dags för nått sånt...
    Jo men det gör jag med - lite titt som tätt

Nej jag menade inte så *hmpf* Jag menade FL-mässigt.. Du är här litt då och då och far rundor
  • qwerty66

jo brukar vara här då jag jobbar natt

• Zimlis
    qwerty66 skrev 2009-09-23 21:18:13 följande:
    jo brukar vara här då jag jobbar natt
    Aha - jag jobbar helg - så är här mest dagtid vardagar..
  • qwerty66

gjorde du nått avancerat och sökte på mina närvarotider??? jobbar du helg på FRA eller?

Svar på tråden Ny och singel