• MysteryTattoo

Ny här :)

Blev just medlem, då det finns mkt svar här som en annan funderar över.

Gjorde just ett gravtest, med "Preg".. Visade en väääääldigt svag linje.
    Enligt bruksanvisningen så är man gravid även fast det är ett väldigt svagt streck i "rutan"..

Vet inte om jag ska våga bli glad eller inte just nu, kanske ska vänta nån vecka och testa igen?

Någon annan som haft samma problem kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 06:26
    Gjorde just ett nytt test, samma svaga linje igen *morr*
    Har nu också köpt ett CB digitalt, ska ta det i helgen och hoppas på att det visar gravid :)
    Har aldrig varit mer övertygad om att jag är gravid denna gången, även fast jag har varit stamkund hos apoteket senaste halvåret.

• Svar på tråden Ny här :)
  • Min högsta önskan

Välkommen och GRATTIS!
    Finns ett streck så är du gravid! Sträcket syns endast om du har hcg-hormonet i kroppen, och det har man endast om man är gravid, så jag tycker du ska bli glad!
    Och du KAN ju testa med ett cb-digital, då står det ju klart och tydligt om du är gravid!
    Men som sagt, jag gisar på att det är så!

• MysteryTattoo

Tack :)
    Jo fast vågar inte riktigt ändå faktiskt, för jag vet att jag är inte långt gången alls om det nu är så.. Det som gör mig fundersam, men tänkte kanske vänta till nästa vecka och testa igen och se vad testet visar då.
    Eller om jag ska ta mig iväg för ett besök hos BM..

• Achillea

Grattis, jag hade jättesvaga streck på mina test, krävdes liksom förstoringsglas och dylikt för att se Men som tidigare säger så är ett streck ett streck och ger ju bara utslag om man är gravid.
    Jag var lika dan ville knappt tro det var sant, men det var det
    Lycka till

♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • MysteryTattoo
    Achillea skrev 2009-09-02 14:00:53 följande:
    Grattis, jag hade jättesvaga streck på mina test, krävdes liksom förstoringsglas och dylikt för att se Men som tidigare säger så är ett streck ett streck och ger ju bara utslag om man är gravid. Jag var lika dan ville knappt tro det var sant, men det var det Lycka till
    Tack :)
    Jag hoppas ju på att jag är gravid men ska iallafall vänta med att ta testet med Cb digitala tills iaf på Måndag.. Om jag nu kan hålla mig tills dess, jag vill veta nu helt säkert.. :)
  • MysteryTattoo

Kunde ju inte hålla mig och tog det idag, visade "inte gravid" men det vägrar jag tro på :P

Tålamod tillhör inte min starka sida ;)
    Men nu ska jag iaf vänta tills i nästa vecka med att testa !

Svar på tråden Ny här :)