• Miililoo

    Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

    ?????

  • Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 16:01:56 följande:
    nu har jag mina test:D
    Det tycker jag med att hon ska göra..
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-10 18:58:22 följande:
    Det tycker jag med att hon ska göra..
    ja verkligen....

    börjar nästan fundera på att bli försäljare av tester..man skulle ju kunna bli miljonär hehe...
  • Sötnosen
    denimbee skrev 2009-09-10 19:05:14 följande:
    ja verkligen.... börjar nästan fundera på att bli försäljare av tester..man skulle ju kunna bli miljonär hehe...
    Fan vilken bra idé :D hehehe
  • Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 16:01:56 följande:
    nu har jag mina test:D
    Se så in på toa med dig och testa nu da så du inte håller oss på sträckbänken
  • denimbee

    liten fråga till alla...hur pass bra är era killar på att prata/diskutera...kan ni sitta i flera timmar och prata med honom, eller brukar han tröttna när ni börjar älta saker???

  • Lääääängtar

    testar det första jag gör i morron bitte, efter det att jag vaknat och sånt^^

    min kille vägrar prata oftast om de är saker vi redan "diskuterat" men som jag tycker vi borde prata klart om för man får aldrig nått vettigt slut på saker och ting med den där gubben

  • Tina09
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 21:54:34 följande:
    testar det första jag gör i morron bitte, efter det att jag vaknat och sånt^^min kille vägrar prata oftast om de är saker vi redan "diskuterat" men som jag tycker vi borde prata klart om för man får aldrig nått vettigt slut på saker och ting med den där gubben
    denimbee skrev 2009-09-10 19:32:53 följande:
    liten fråga till alla...hur pass bra är era killar på att prata/diskutera...kan ni sitta i flera timmar och prata med honom, eller brukar han tröttna när ni börjar älta saker???
    När det är ngt jag tycker är oerhört viktigt för att våra liv ska funka så ger jag mig inte, utan säger till honom att vill du ha en glad o nöjd fru så får du lyssna o prata med mig, det kan ju givetvis gå en stund men jag ger mig inte. Alla grabbar vill nog ha en glad tjej.....:)) Det brukar funka, kommunikation är A&O...
  • Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 21:54:34 följande:
    testar det första jag gör i morron bitte, efter det att jag vaknat och sånt^^min kille vägrar prata oftast om de är saker vi redan "diskuterat" men som jag tycker vi borde prata klart om för man får aldrig nått vettigt slut på saker och ting med den där gubben
    Väntar med spänning på dit test
  • Lääääängtar

    Det svagaste jäkla bajs+et fick jag, tror inte ens det syns på bild-.-
    Men jag har ju inte BIM för en om 3 dagar:D

  • Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-11 07:30:31 följande:
    Det svagaste jäkla bajs+et fick jag, tror inte ens det syns på bild-.-Men jag har ju inte BIM för en om 3 dagar:D
    Tycker det var klart och tydligt. GRATTIS...Vill också ha plus juh!
  • denimbee
    Tina09 skrev 2009-09-10 22:32:17 följande:
    När det är ngt jag tycker är oerhört viktigt för att våra liv ska funka så ger jag mig inte, utan säger till honom att vill du ha en glad o nöjd fru så får du lyssna o prata med mig, det kan ju givetvis gå en stund men jag ger mig inte. Alla grabbar vill nog ha en glad tjej.....:)) Det brukar funka, kommunikation är A&O...
    ja, kommunikation är så viktigt...jag måste arbeta på det helt enkelt....han får helt enkelt ge sig...han har mycket på jobbet nu(eget företag) och har inte haft någon semester så han är lite utarbetad....men vårt förhållande är så mycket viktigare, så skall se till att lära honom att börja prata....
  • Nivde

    Hejhopp!


    Lääääängtar skrev 2009-09-11 07:30:31 följande:
    Det svagaste jäkla bajs+et fick jag, tror inte ens det syns på bild-.- Men jag har ju inte BIM för en om 3 dagar:D
    Tycker också att det syntes bra! Ett stort grattis!

    Ja har ni en till som otåligt väntar på ett fint +. Vi började prata om ett syskon i november förra året men har väl sedan dess lyckas få till det 3 gånger i närheten av ägglossningen. Nu i september myste vi onsdagen den 2, sent på kvällen, och sen tror jag att ägglossningen var den 5:e. Det finns med andra ord en pyttepyttepytteliten chans att det kan bli något men det gör ju att jag hoppas något enormt.

    Vi arbetar båda natt och då vi har en son sedan tidigare så arbetar vi helt om varandra. Vi är väl lediga tillsammans 1½ kväll i veckan kan man säga, om man generaliserar. Infinner sig ägglossningen på en helg så är det helt omöjligt att få till det. Sonen vaknar ungefär när man kommer hem från jobbet och somnar ungefär när man sen ska gå iväg igen. Den här gången skulle vi ha kunnat få till det på fredagen, men då var naturligtvis sambon sjuk och krasslig.

    Men men... den här månaden har jag börjat skriva ner hur jag känner mig varenda dag, så att jag nästa månad inte behöver hoppas i onödan utan snabbt kan inse om det är på samma sätt som vanligt eller ej.
    ღ Mamma till världens finaste och goaste Edvin ~ född 12 juli 2006 ღ
  • Nova2

    Samma dag som jag skulle ha mens fick jag oootroligt ont i ryggen, trodde jag skulle få ryggskott och kunde inte röra mig normalt. Dagarna innan kändes det lite som spänningar på samma ställe som jag annars har mensvärk. Spände även i ljumsken och min puls va mycket högre än normalt. Illamåendet kom också efter bim. Fick dock missfall och väntar nu med spänning på nya ryggsmärtor o hoppas känna något i helgen/början på nästa vecka ??

  • Stardust88

    Hej! Jag hoppar in här!

    Jag är idag på CD33, Äl+17 (troligtvis) och BIM+3. Testade senast i morse med negativt test (CB early digital)

    Min lista av symptom:
    Frossa/ rysningar (kom redan på ÄL+6)
    Ömma och känsliga bröstvårtor/ vårtgårdar
    tydliga kapillärer runtom båda brösten
    kissnödig oftare
    lätt och lite diffus mensvärk
    "spänningar" över livmoder.

    Hur jag brukar ha det innan mens men saknar nu:
    Humörsvängningar och riktigt grälsjuk (är glad nu?, men heller inte östrogen-manisk?)
    helt igenom ömma bröst

    Mina förhoppningar är att jag har väldigt långsam ökning av hCG så jag får ge det till tåls att vänta. Ska troligen testa igen på onsdag. upp till 14 dagar efter BIM kan man forfarande testa utan att söka vård, så det är min plan.

    Det jobbiga är att jag inte kan sova när jag vet jag ska testa följande dag, det förstör mig verkligen :( För jag vill detta så gärna!

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?