• AgatonsMamma

Jag måste bara få...

...skriva av mig lite och känner att det är kanske vad det jag behöver just nu.
    Jag är inne på min 3:e behandling av pergotime efter att inte ha haft någon ägglossning de 2:a första gångerna och nu är jag som sagt inne på min 3:e (en dubbeldos) Jag har alltid trott att jag inte har kunnat få barn, eftersom jag inte har varit gravid tidigare, men så förra året blev jag äntligen gravid och min mamma blev gladare än vad jag var haha... Men så när jag var väldigt långt gången i min graviditet så fick jag missfall och vi fick begrava vår vackra pojke.

Mina 3 systrar har barn och de flesta i min omgivning är gravida, men inte jag... Jag är ju redan mamma, men jag vill vara mamma till en levande flicka eller pojke.

Jag får inte det stödet från mina systrar som jag behöver, den ena frågade kort efter mitt missfall ''vadå ska ni försöka igen?'' den andre sa ''jaha, jag trodde ni skulle ta och lugna ner er lite'' och den tredje sa ingen när jag hade påbörjat behandlingen av pergotime...

Jag hoppas på denna gång att jag blir gravid, jag orkar inga fler behandlingar och jag orkar heller inte längre vara barnlös.
    Jag har försökt att sluta tänka på barn så kanske de kommer, men jag är rädd för att denna behandling blir misslyckad den med

• Svar på tråden Jag måste bara få...
  • mollo

jag håller mina tummar för er. och att allt ska gå bra denna gången

• AgatonsMamma
    mollo skrev 2009-09-02 18:15:06 följande:
    jag håller mina tummar för er. och att allt ska gå bra denna gången
    Ja, det hoppas jag med och tack:)
Svar på tråden Jag måste bara få...