• Lia73

    Söker nya vänner inom Kumla/Örebroområde.

    Hej!!!

    Jag är nyinflyttat till Kumla sen i maj i år. Det skulle va kul att ´knyta nya vänner som bor i Kumla/Örebro. Har en dotter på snart 2 år. Man bli lite tokigt av att vara hemma. vill hellre ut och träffa folk o ta fika o lära känna folk..

  • Svar på tråden Söker nya vänner inom Kumla/Örebroområde.
  • målvakten

    spela de någon roll om de vännerna du säker är kille är vill du bara ha tjej kompisar?
    söker nämligen själv vänner runt Örebro
    nu har jag iof bott runt Örebro i över 20år men vill ha fler vänner.

    Kan ju säga att jag och sambon väntar en liten i januari :)
    hojta till om du vill ha kontakt :)

    jag rör mig en del i Örebro då jag går en utbildning där och desutom kommer ha en del matcher i Örebro i vinter.

  • Lia73

    Målvakten: Det spelar ingen roll om det är kille o tjej.. Både killar o tjejer är välkommen.. Va kul att ni ska få bebis snart.. Spännande.. =)

  • målvakten

    yes :)
    ta min msn om du har msn.
    den står på min press :)

  • Lia73
    Silverjag skrev 2009-09-05 13:44:46 följande:
    Silverjag skrev 2009-09-05 13:44:46 följande:
    [citat]
    Hej.jag är en tjej på 29år har en son på 5mån.
    Hej Silverjag! Va söt grab du har.Min dotter är snart 2 år. Allt annars bra med er?
  • Kaffemonstret

    Hejs!

    jag är med nyinflyttad till kumla, har en dotter på 5 år och en liten på jäsning i magen! Vore ju helkul med lite umgänge som har barn :)

  • Lia73

    Hej!! Välkommen til Kumla. Kul att du vänta en liten bebis.. När är de t beräknas?? Hoppas allt är bra med dig?

    =)


    Kaffemonstret skrev 2009-09-29 12:09:25 följande:
    Hejs!jag är med nyinflyttad till kumla, har en dotter på 5 år och en liten på jäsning i magen! Vore ju helkul med lite umgänge som har barn :)
  • Kaffemonstret

    Allt ät bara bra, frånsett att jag inte har ngt som helst badrum :S Vi hade en liten vattenläcka, så nu är det torktid på tre veckor :( Hur glad är jag att jag inte mår illa och måste kräkas :D Eftersom vi får låna badrummet i en tom lägenhet på gården...

    Det nya tillskottet är beräknat i maj :)

    Vart kom du ifrån innan du hamnade i Kumla? Och hur/varför? =)

  • Bäpple

    Hejsan!

    Bumpar den här tråden...

    Skulle gärna hitta nån/några att kanske ta en promenad med eller nån fika kanske?

    Bara träffa nån vuxen och prata med. Kille, tjej, par, det spelar ingen roll. Jag skulle bara vilja utöka min vänskapskrets.

    Hör av er!

    Mvh

Svar på tråden Söker nya vänner inom Kumla/Örebroområde.