• Hia

    Vi som tröffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VII

    Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del Vll


    Bebisar och mammor som träffas och fikar:

    18/7 MammaDiana (Diana), fick Wilhelm, 1675 g, 40 cm, BF-10v
    24/9 Hia (Sofia), fick Hampus, längd, vikt, BF -9
    4/10 Vilofudge (Marina), fick Alice, 51 cm, 3855g, BF
    11/10 Anna80H (Anna) Fick Alva, längd 46 cm , 2135g, BF
    17/10 PiaMaria (Pia-Maria), fick Alfred, 51 cm, 3285g, BF +0
    19/10 MilosMamma07 (Pernilla), fick Milo, 53 cm, 4490g , BF +10
    4/11 SofieE25s (Sofie), fick Elsa, 49 cm, 3670g, BF -7
    9/11 KaAn (Anna), fick en Hilding, 53 cm, 3715g, BF +8
    10/11 Ericha (Erica) fick Theo 51 cm, 3605g , BF +3
    29/11 Emmaklemma (Emma) fick Engla 50 cm, 2910 g, BF + 17
  • Svar på tråden Vi som tröffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VII
  • KaAn

    TACK Sofia och alla andra för senast. Tänkte att vi kunde ha lite fika hos oss nästa gång. Ska bara kolla med min kära man när han är borta. Han har match i stort sett varje söndag så då är det läge med lite fika.
    Hoppas alla mår bra. Återkommer som sagt med tid. Kram

  • KaAn

    Vi skulle vilja bjuda våra stora och små kompisar på adventsfika nästa helg.

    Vi kommer den 2a advent kl 14.30 till Anna & Hilding.

  • Hia
    2:a advent kl. 14.30 hos Anna & Hilding
    Pia-Maria med barn ( vet ej hur många)
    Sofia med Hampus (ev.Jesper)
  • EmmaKlemma

    Engla tackar för grattiset. Blev en lyckad dag med mycket paket!!

  • SofieE25

    2:a advent kl. 14.30 hos Anna & Hilding
    Pia-Maria med barn ( vet ej hur många)
    Sofia med Hampus (ev.Jesper)
    Sofie, Svea och Elsa

  • PiaMaria

    hej tjejer!

    Ikväll på efterlyst kommer det nog handla om mitt jobb! TYVÄRR blev mina kollegor rånade i måndags. Körde den bilen måndagen innan
    Uppe i Katrineholm.

    Hoppas allting är bra med er.

    Vet inte vad det är med mig, men i 3 dagar har ALLT gått åt helvete. Fattar inte. Vad jag än gör så har jag sönder eller förstör. Nu hoppas jag att det går bättre imorgon.

  • PiaMaria

    Hejsan!

    Jag hoppas över fikat på söndag. Då denna vecka har varit väldigt jobbig och jag har endast träffat barnen 2 ggr på hela veckan pgr av all övertid som har blivit av olika omständigheter ( rånet b l a ) så behöver jag vara hemma och tvätta, städa och umgås med barnen en massa. Hoppas ni förstår!

  • PiaMaria

    Hejsan!

    Jag hoppas över fikat på söndag. Då denna vecka har varit väldigt jobbig och jag har endast träffat barnen 2 ggr på hela veckan pgr av all övertid som har blivit av olika omständigheter ( rånet b l a ) så behöver jag vara hemma och tvätta, städa och umgås med barnen en massa. Hoppas ni förstår!

  • Hia

    Tack AnnaS för en trevlig adventsfika{#lang_emotions_coffee} (trots skorpsmulor )

    Hinns det med ngn mer fika innan jul tror ni???eller är alla fullt upptagna??
    Hasse jobbar extra en del nu fram till jul & jag har "jullov" 17/12-10/1{#lang_emotions_cool}

    Någon som liksom jag blir superuttråkad av att bara sitta ensam hemma, så hör av er till mig!!!!!!!!

  • KaAn

    Var så god för fikat. Grämer mig dock för mitt klantiga misstag. Jag som trodde jag hade tänkt på allt. Men men då har jag ju lärt mig en läxa....
    H som var i sitt esse o lite till när ni var här deckade kl 18.15 i soffan. Verkligen rekord!!!!! Men skönt för mig, ego...
    Jag är ju med ledig så vi hörs säkert snart igen.

  • Ericha

    Jag är också ledig 18 dec -7 januari, så det finns tid att ses! Här har vi varit på busfabriken. Det var verkligen full rulle!

Svar på tråden Vi som tröffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VII