• jenn08

    Nya vänner sökes i sthlm

    2barnsmor boende i stockholm med sambo söker nya vänner för livet. Precis som vissa andra blev jag också dumpad utav så kallade mina vänner då jag fick barn. Saknar en riktigt ärligt vän prata, umgås och hitta på saker med eller utan barn. Vore kul om du hörde av dej kram.

  • Svar på tråden Nya vänner sökes i sthlm
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-18 12:36:57 följande:
    Tess Ronson skrev 2009-09-17 23:39:00 följande: Jag bor i Hägersten Meduziz: Vi får se om vi orka pallra oss iväg och ses för en fika, mjukstartar lite =) Vi har tänkt åka till Grekland en vecka på torsdag, inget bokat ännu, kom på att lilltjejen behöver pass Eller hur? Galet, att vi inte tänkt på det tidigare..=(
    Jo, hon ska nog ha pass. (så var det iaf förr.)
    Tror att det är lite för sent att göra ett nu?
    Har för mig att det tar ett par veckor att göra det.
    Kan ha jättefel också.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-09-18 12:48:46 följande:
    Jo, hon ska nog ha pass. (så var det iaf förr.) Tror att det är lite för sent att göra ett nu? Har för mig att det tar ett par veckor att göra det. Kan ha jättefel också.
    hallo!
    Jo visst behöver lill tösen ett pass...vi får göra ett provisoriskt ute på arlanda samma dag som vi åker.
    Att vi missat det, vi som reser kors och tvärs...=)
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-20 23:45:25 följande:
    hallo! Jo visst behöver lill tösen ett pass...vi får göra ett provisoriskt ute på arlanda samma dag som vi åker. Att vi missat det, vi som reser kors och tvärs...=)
    Har funderat på att skaffa ett till min lillknodd också men de gäller ju inte så länge för de små.
    Har inte planerat nån resa heller iofs så det är ju inte grymt viktigt.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-09-21 22:16:03 följande:
    Har funderat på att skaffa ett till min lillknodd också men de gäller ju inte så länge för de små. Har inte planerat nån resa heller iofs så det är ju inte grymt viktigt.
    Nu åker vi till Grekland och myser lite i värmen. Blir borta en vecka. Kanske kan vi hitta på nått då, gå på kulturhuset och ta en fika
    Passet ordnades idag på Arlanda. =)

    Sköt om dig
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-23 21:10:19 följande:
    Nu åker vi till Grekland och myser lite i värmen. Blir borta en vecka. Kanske kan vi hitta på nått då, gå på kulturhuset och ta en fika Passet ordnades idag på Arlanda. =) Sköt om dig
    Absolut. Njut lite åt mig också!
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-09-25 05:11:29 följande:
    Absolut. Njut lite åt mig också!
    Hej svejs

    Nu är vi hemma igen efter en skön semester. Flygningen gick jättebra och Elin som mer än vanligt.

    Ska vi hitta på nått nästa vecka?

    // Frida
  • Meduziz

    på Fredag är det mammaträff igen på Waynes Coffee. Vi är några som ska ses. Du kanske vill följa med på det?


    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-10-04 12:40:38 följande:
    på Fredag är det mammaträff igen på Waynes Coffee. Vi är några som ska ses. Du kanske vill följa med på det?
    Ja det vill vi gärna, träffas ni i stan?
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-10-04 19:24:01 följande:
    Ja det vill vi gärna, träffas ni i stan?
    Jajamen
    kl 11.00 på Mio/waynes Coffee på sveavägen (hötorget) på fredag.
    Vi möts nere i huvudentrén så att vi inte kan missta oss på folk däruppe *S*
    Är en hel del människor med vagnar där nämligen.
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-10-05 15:27:09 följande:
    Jajamen kl 11.00 på Mio/waynes Coffee på sveavägen (hötorget) på fredag. Vi möts nere i huvudentrén så att vi inte kan missta oss på folk däruppe *S* Är en hel del människor med vagnar där nämligen.
    Va skoj, jag ska försöka hitta er..*s* dig känner jag nog igen!!!
  • gabby23
    jenn08 skrev 2009-09-06 22:58:21 följande:
    2barnsmor boende i stockholm med sambo söker nya vänner för livet. Precis som vissa andra blev jag också dumpad utav så kallade mina vänner då jag fick barn. Saknar en riktigt ärligt vän prata, umgås och hitta på saker med eller utan barn. Vore kul om du hörde av dej kram.
    Hej
    Träffas gärna å tar en fka lr så:) känner precis som du, vart tog alla gamla vänner vägen?? kram
  • Elinsmamma
    gabby23 skrev 2009-11-19 20:04:19 följande:
    Hej Träffas gärna å tar en fka lr så:) känner precis som du, vart tog alla gamla vänner vägen?? kram
    Hej Gabi

    Vi är några stycken som träffats, kolla på tråden här nedan

    www.familjeliv.se/Forum-5-93/m48617011.html
  • Ninjago

    Hej,


    Är den här tråden gammal eller fortfarande aktuell? Jag vet inte hur man ser vilket år något är postat.

  • Hannabandana

    Hej! Kan varmt rekommendera Gofrendly för detta ifall du söker nya vänner i samma livssituation som dig själv! Jag har använt appen ett tag och är så nöjd. TIPS!

Svar på tråden Nya vänner sökes i sthlm