• kela81

plussa på femte pergokuren eller fler?

Lite nyfiken bara, hur många här är det som har plussat på femte pergokuren eller fler än så?
    Jag började med min 5:e kur i söndags, och tycker att det känns lite hopplöst d¨det inte gett några resultat tidigare.

• Svar på tråden plussa på femte pergokuren eller fler?
  • flashieangel

Hejsan, jag åt minst 9 kurer när jag försökte bli gravid första gången... Till slut så funkade det...nu har jag en underbar son på 5 år!!! När vi försökte få ett syskon två år senare funka de på första försöket, dock blev det ett missfall då.

Nu lever jag med en ny man och vi har precis avslutat våran första pergokur och väntar på ÄL

Håll ut, det kommer till slut när man minst anar de...men vet att de känns piss o helt hopplöst!!!

Styrkekramar

• kela81

åh va skoj att höra att det funkat för någon efter så många kurer (tråkigt att du behövde vänta så länge då, och jättetråkigt med misfallet )
    Tycker ju att alla plussar efter en eller två kurer, och då känner man sig ju lite hopplös.
    Hoppas att det går vägen för dig nu denna gången!!!

• LizG

Hej!
    Jag blev gravid på min 6:e kur, den tredje trippelkuren och sonen är nu snart 5år. Håller med om att det är väldigt frustrerande när ingenting händer månad efter månad. Nu har vi bestämt oss för att vi vill försöka och se om vi kan få ett syskon och denna gång hoppas jag att det inte tar lika lång tid...
    Men jag önskar dig lycka till och hoppas att pergo fungerar snart annars tycker jag du ska prata med din gyn och gå vidare med sprutor osv (det var nästa steg om inte pergon funkat för oss).

Svar på tråden plussa på femte pergokuren eller fler?