• salogu

Fantasierna flödar *är jag knäpp*

Är en tjej på 23 år har barn och sambo och lever ett lycklight liv.
    Men......
    Ibland flödar fantsierna kring tjejsex, är det nåt jag tänder på just nu så är det nog sjutton tanken på att ha tjejsex. Skulle vilja känna på känslan att smeka en annans kvinnas kropp........
    Har väl alltid vart lite nyfiken men dock inte så här....
    Jag är ju tok kåt och ända sättet att hindra de är ju att sätta på en p - film och börja smeka.
    Nån som känner likadant???

• Svar på tråden Fantasierna flödar *är jag knäpp*
  • Anonym (illy)

d e väl ganskas normalt o ha fantasier, betyder ju inte att du e bi el så,,
    be killen om en trekant ist =)
    han lär ju knappast vilja ha en kille till, så d blir ju en tjej
    win win situation

• salogu

Anonym (illy) skrev 2009-09-09 23:56:36 följande:

d e väl ganskas normalt o ha fantasier, betyder ju inte att du e bi el så,,be killen om en trekant ist =)han lär ju knappast vilja ha en kille till, så d blir ju en tjejwin win situation
    Haha... Det skulle jag ju iof kunna göra, men vem pratade om han ;)
  • Anonym (illy)

tänkte bara d va ett bra sätt o ta reda på hur d ligger till, så du inte går ut o e otrogen, men dra ut på gayklubb då, o hångla upp nån brud, så får du se vad som händer,,

• Anonym (kåt på jobbet)

Känner likadant som du... Är oxå sambo o dessutom gravid o kan inte sluta fantisera om att vara med en tjej i sängen... Hur vi smeker varandras bröst o är nakna med varandra... Har tittat på tjejfilmer några gånger, gjorde mig galet kåt o jag fick flera orgasmer...

• Valle

Hmmm svårt... Som kille hade man kanske inte tackat nej till det förslaget.
    Tycker det låter bra att ni e lyckliga du o din partner, innan man tar det steget..

Sedan undrar jag om det e bra att leva ut sina fantasier.....

Denna låter ju normal, men många fantasier skall nog stanna i ens huvud så man har något att drömma om...

Varför inte ta ett snack med partnern när ni ligger i sängen eller sitter i soffan, Fråga vad han har för sexfantasier o berätta någon av dina... kolla sedan om han e beredd att utföra någon av sina eller dina fantasier....

Kan vara riktigt upphetsande att prata om varandras fantasier.. Han kanske har samma fantasi som du... 2 Snygga o sexiga tjejer i samma säng som han!!

Lycka till!!

• salogu

Anonym (kåt på jobbet) skrev 2009-09-10 13:42:56 följande:

Känner likadant som du... Är oxå sambo o dessutom gravid o kan inte sluta fantisera om att vara med en tjej i sängen... Hur vi smeker varandras bröst o är nakna med varandra... Har tittat på tjejfilmer några gånger, gjorde mig galet kåt o jag fick flera orgasmer...
    Härligt att fler känner som jag, jag är också gravid =)
    Det är de som känns så konstigt för jag har verkligen jätte bra sex med min sambo men skulle vilja testa en kvinna =)
    Men att fantisera, drömma och skriva om det verkar vara nog så upphetsande =)
  • Anonym

Fantiserade om detta mkt när jag var gravid. Undrar varför??
    Nu har detta dock avtagit. Men är fortfarande delvis nyfiken....

• Anonym (M)

hetthett=) samma här,23,sambo, vet att jag är bi sen lääänge.Helt lovely!

Svar på tråden Fantasierna flödar *är jag knäpp*