Kolla om en person har körkort?
Undrar om man kan kolla upp någonstans om en person har körkort eller ej? Någon som vet?
Undrar om man kan kolla upp någonstans om en person har körkort eller ej? Någon som vet?
skattemundigheterna kanske...
kan höra med länsstyrelsen har jag för mig
Tack, ska prova med det
eller fråga personen i fråga? men det är nog länsstyrelsen man ska kolla emd.
Hmm, det är en person i vår närhet som säger sig ha tagit körkort men har inte visat det. Nu skulle personen låna en bil och den som äger bilen ville då se körkortet, efter en lång diskussion fixade h*n skjuts istället.. Känns lite mysko och det skulle vara intressant att se hur det verkligen står till med det där kortet...
Anonym (ess) skrev 2009-09-11 12:11:38 följande:
Men då hade h*n ju kunnat säga det... Och det där kortet togs i så fall för typ 3 månader sedan. Brukar man inte få en lapp som man har med sig innan man får det riktiga kortet? Eller funkar det inte så längre?
Anonym (ess) skrev 2009-09-11 12:17:52 följande:
du måste nog ha namn och personnummer om du ska kolla om personen har körkort.
Tack, jo det har jag.
Anonym (ess) skrev 2009-09-11 12:29:24 följande:
Det verkar lite mysko, ja. Blir lite nyfiken och skulle också vilja veta hur det står till med det där kortet...
Anonym (ess) skrev 2009-09-11 12:11:38 följande:
Nu är det kollat, h*n har inget körkort. Inget körkortstillstånd heller, det var ansökt om ett 2004 men det hade gått ut och ingen ny ansökan har kommit in..
Kan man kolla om någon person har körkort?
Nu är det kollat, h*n har inget körkort. Inget körkortstillstånd heller, det var ansökt om ett 2004 men det hade gått ut och ingen ny ansökan har kommit in..