• Anonym (nyfiken kille)

tjejer, blir ni kåta hos gynekologen?

tjejer, hur känns det att sitta i stolen och någon pillar i er? blir ni kåta eller gör det ont, eller bara tråkigt?

blir ni kåta så berätta lite hur ni tänker och känner .... fantiserar ni?

• Svar på tråden tjejer, blir ni kåta hos gynekologen?
  • 08Mommy

Anonym (humor) skrev 2009-09-13 19:56:05 följande:

Anonym (jag) skrev 2009-09-13 19:41:12 följande:
    Hur kan det påverka hans proffesionalism att han berättar almänna vanliga saker från hans jobb. Det är ju inte så att han sitter och berättar exakt hur en viss persons kön ser ut och vilka sjukdomar andra har etc. Han håller hårt på sekretessen. Att man har gynekologskräck sitter helt enkelt bara i ert psyke.
    Mm precis. Lika bra att dissa manliga läkare nu då. Väldigt oprofessionellt.
  • timri

Nej, att gå till gyn och bli undersökt är inte kul. Känns bara obehagligt, inget man blir kåt av.

• parantesen80

Nej, jag blir absolut inte kåt!
    Men jag anser faktiskt att det är lite onödigt att dumförklara TS på detta vis, även om det vore en kåt yngling så kan man svara utan att skriva sexnovell. Han kan faktiskt bara vara nyfiken OM någon blir det, liksom vissa blir på andra ovanliga ställen.
    Själv skulle dock jag inte vilja träda fram med något sådant i en tråd som denna, där det skulle innebära att du är HELT onormal!

• Anonym (Nej)

Visst är man hos Gynekologen så är där någon som känner med fingrarna i ens underliv men absolut inte så man blir kåt och upphetsad 

• Anonym (I din sjuka fantasi)

Lika kåt som du förmodligen skulle bli hos urologen när han ska in och rota med plasthandsken i din anal.

SUCK!

Gynekologen är bara ångest utelämnande, förnedring och vidrigt rent ut sagt.
    Sen att behöva göra det minst en gång per år och ofta inför olika personer genom livet både manliga och kvinnliga. Inget man se fram emot alls.

• Anonym (Ann Onym)

Det har aldrig hänt ännu i alla fall och jag är över 50, så jag tror inte det kommer att hända.

En undersökning är en undersökning, det är inte som att det är bekvämt i den där stolen eller att det de gör är skönt på något vis.

Jag är glad om inte klantarslena klämmer slidväggen i metallspekulumet, för det har nämligen hänt flera gånger. Obestämd

• Anonym (Kalle)

Blir kåt när min sambo ska till gyn..fantiserar väldigt mycket när min sambo ligger med benen isär framför hennes manliga gynekolog hon säger att hon inte har imot att gå till gyn har tillomed sagt att det är lite tändande när ja vet att hon ligger där utan nånting på underkroppen kanske låter sjukt..

• Anonym (Väldigt osexigt)

Ursäkta om jag sabbar en manlig sexfantasi nu, men det är faktiskt väldigt osexigt hos gynekologen trots blottat kön, särade ben osv. Det känns bara obehagligt och att sära på benen i det sammanhanget får en inte att känna sig sexig alls. Trots att det i ett annat sammanhang får en att känna sig sexig att göra något liknande. Man vill bara därifrån, och väntan innan är inte det minsta pirrig bara obehaglig.

Vill du ragga som doktor så är inte gynekologi det fältet du borde inrikta dig på, då skulle jag nog rekommendera allmänläkare eller öron näsa hals.

• Anonym (I din sjuka fantasi)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-03-05 08:55:05 följande:

Blir kåt när min sambo ska till gyn..fantiserar väldigt mycket när min sambo ligger med benen isär framför hennes manliga gynekolog hon säger att hon inte har imot att gå till gyn har tillomed sagt att det är lite tändande när ja vet att hon ligger där utan nånting på underkroppen kanske låter sjukt..

Ja det låter sjukt. Testa själv att ligga där med rumpan i vädret i strumplästen med tullbelysning och iskalla hårda föremål som rotar i din kropp. Bara män som skulle bli kåta på nåt så kliniskt och förnedrande.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden tjejer, blir ni kåta hos gynekologen?