Någon som har erfarenhet av Dinskos skor av märket Rådis?
Har köpt ett par höstskor till lillen av märket Rådis från dinsko. men nu börjar jag tveka, de är ju helt i syntet, billiga i och för sig, men andas de? håller de måttet för ett dagis barn?
Har köpt ett par höstskor till lillen av märket Rådis från dinsko. men nu börjar jag tveka, de är ju helt i syntet, billiga i och för sig, men andas de? håller de måttet för ett dagis barn?
ingen som har nån åsikt om det märket??
Vi har använt nästan bara Rådis till vår fyraåring, både hemma o på förskolan. De har varit kanon och jag planerar att köpa igen nu i höst och vinter. Vår dotter har breda och stora fötter och Rådis passar bra för de är inte så smala fram på foten.
Min son har haft ett par gympaskor från rådis sen i våras och de har hållt jättebra. Dock andas de inte direkt så han får ganska svettiga fötter och skorna är inte så fräscha inuti längre
Tycker Rådis är bra! Bra att de är lite breda och känns som om de ger foten stöd ordentligt. Jag rekommenderar ialafall!
vår lille hade ett par rådis höstkängor förra året - helt underbara..
känns trist o inte kunna ha dem nu i år. är i kanonskick trots regn o rusk. Blir tradera för dem ;)
Snygga, vattentäta och tyvärr även svetttäta var ett par höstboots vi hade förra året.
Vi hade ett par vinterskor från Rådis i fjol, jättefina skor på alla de sätt förrutom att dom inte höll värmen. Nu bor vi iofs i Norrland och förra vintern var ju väldigt kall, men jag tycker ändå inte att man ska vara iskall om fötterna trots ullsocka plus tjocksocka vid -10 efter 45 min. Höst- och sommarskor i samma märke gillar jag däremot bättre.
Rådis är bra. Har inte haft höst eller vinterskor men sandaler och de har varit helt suveräna. Använd hela sommaren till ett barn som kryper, nästan inga slitmärken. Nu kan hon gå och sandalen sitter fortfarande perfekt, kan ju bara användas inomhus eller i vagnen nu
Kan säker tänka mig köpa höstskor från Rådis också.
Tycker rådis varit bra! Haft både vår o höstskor till sonen o de har funkar kanon!!
Kan Tillägga att sonen har breda fötter :)
Jag hade rådis som vinterskor en vinter och de var helt ok! Var inte så stor skillnad på dom och Kavat (typ samma modell av vinterskor)
Sandaler har jag också haft i det märket - också mkt nöjd!