• Anonym (alone)

Någon någonstans

Var träffar man egentligen någon? Var går ni ut, är det just ställen för gay eller går ni på vanliga krogar, pub? Jag tycker det är oerhört svårt att just veta vem som är bi, intresserad etc.
    Går mest ut på vanliga pub/krog i Sthlm då dem flesta av mina vänner är så att säga straight... Kanske det är problemet, det är inte där alla härliga flickor hänger? som är bi/lesb alltså haha.
    Skulle gärna vilja träffa någon som mig, kanske bara en vän som har lite samma tycke och tänk??? Det skulle vara så himla härligt med någon som är lite som jag, om så bara en bästa vän :)

• Svar på tråden Någon någonstans
  • Anonym (jätte svårt)

det är verkligen jätte svårt att träffa någon tyvärr jag är för blyg för att gå på rena gay klubbar och som du säger så vet man aldrig om man ska våga närma sig en tjej på vanlig klubb heller. och qx är ju ingen mening. skit svårt ställe mest bara gamla äckliga gubbar där suck

• LadyWillow

Jag tycker helt klart att det är att föredra att gå på gayklubb. Mycket mer avslappnat och enklare när man vet att (de flesta) tjejer är intresserade av tjejer.

• Anonym (jätte svårt)
    LadyWillow skrev 2009-09-26 22:26:08 följande:
    Jag tycker helt klart att det är att föredra att gå på gayklubb. Mycket mer avslappnat och enklare när man vet att (de flesta) tjejer är intresserade av tjejer.
    ¨synd bara att här där jag bor så finns det inga sådana. kan bli någon gång i bland som dom har en kväll med gay tema men det är allt
  • Anonym (bigirl)

Jag hadde en sånn tur å träffa min girly på jobbet,..hehe Det var heta nätter där vi jobbade kan jag säga!

• regnbågspappan

för flator och bitjejer finns en ny community.. Hoppas att den inte kommer bli förstörd av massa trollgubbar..

www.flator.se/

• Cessi78
    regnbågspappan skrev 2009-10-13 10:33:43 följande:
    för flator och bitjejer finns en ny community.. Hoppas att den inte kommer bli förstörd av massa trollgubbar.. www.flator.se/
    Tja! Det går inte för Trollgubbar att komma in där då du måste skriva in ditt personnummer.. E bara så bra!!!

Jag finns inne på den sidan, har precis börjat med den.. Men den verkar helt oki!!!

Kram Kram Cess
  • regnbågspappan
    Cessi78 skrev 2009-10-16 05:24:51 följande:
    Tja! Det går inte för Trollgubbar att komma in där då du måste skriva in ditt personnummer.. E bara så bra!!!Jag finns inne på den sidan, har precis börjat med den.. Men den verkar helt oki!!!Kram Kram Cess
    Nice ja eftersom jag varken e flata eller bi och inte tjej då så har jag ju inte prövat men det låter ju utmärkt att man måste skriva in personnummer, fattar inte varför det ska vara så svårt för Qruiser att fixa samma sak..
  • Cessi78
    regnbågspappan skrev 2009-10-16 05:30:06 följande:
    Nice ja eftersom jag varken e flata eller bi och inte tjej då så har jag ju inte prövat men det låter ju utmärkt att man måste skriva in personnummer, fattar inte varför det ska vara så svårt för Qruiser att fixa samma sak..
    Hehe.. Tro mig.. Det misstänkte jag att du inte va!!! ;) Ja på qruiser e det hopplöst.. Vet inte hur mkt brev i inkorgen jag får med bilder å förslag.. huuua..  LoL
    Vet du om ngn annan sida då som e bra? Jag vet om gaysir oxå!!

Kram Kram Cess
  • Love family

Tycker gay ställen har blivit lite trista och en äcklig köttmarknad. Finns förhoppningsvis seriösa där ute.Men dom verkar svåra att få tag på tyvärr:( gay ställena var bättre förr tycker jag. Är 30 nu och hängt med sen jag var19. Får väl ffixa en kontakt nät här med seriösa singlar :)

• Esören

håller med dig, jag har jätte svårt att träffa någon Tjej som är homo eller bi.
    man vet inte riktigt vart man ska gå.

• Anonym

Jag vill träffa en jag med men inte för ett förhållande utan lite roligt i sängen, men det är väl kanske inte vad ni var ute efter.

• Esören

jag skulle gärna vilja träffa en tjej, som du sa inte bara för att roligt med i sängen utan även bara umgås ligga och mysa lite sådär :)

• Love family

mys är alltid mysigt...bara att ha någon nära en tråkig trist höstdag och värma varandra i soffan :)

Svar på tråden Någon någonstans