Hur många kurer Pergotime...
...åt ni innan ni blev gravida?
Har försökt hittat statistik på hur stor chans man har att blir gravid med Pergotime men hittar inget bra så jag tänkte att vi får samla våra egna siffror här!
Så fyll på nu...
...åt ni innan ni blev gravida?
Har försökt hittat statistik på hur stor chans man har att blir gravid med Pergotime men hittar inget bra så jag tänkte att vi får samla våra egna siffror här!
Så fyll på nu...
De flesta blir gravid inom 3 månader med pergo sa de på min klinik ... För mig tog det 5 kurer med första barnet, 4 kurer med andra barnet, 2 kuren med tredje barnet och nu 1 kuren med tvillingar som jag väntar ;) ...
Lycka till .. Har du börjat nu ???
Oj grattis vad kul att det gått så bra!
Fått Pegotime utskrivet idag men det har gått lite för långt för att jag ska kunna börja med dem den här månaden, får vänta till nästa men jag är väldigt otålig!
Min läkare sa att jag skulle göra grav.test på dag 35 oavsett om jag fått mens eller ej, vet du om det är vanligt att man får mens även om man är gravid när man äter Pergo?
Har ingen aning ... Har inte hört ngn som haft det ...
Det blir inte mycket statistik av ett svar :) Är det ingen mer om vill dela med sig?
Jag blev gravid på andra kuren pergo och fick min härliga lilla kille -07. Nu har jag ätit en kur som jag inte blev gravid på, blev gravid månaden efter av spontan ägglossning men fick MA. Väntar nu på mensen ev provera för att starta andra kuren pergo och hoppas på tur! Lycka till!