PCO20 skrev 2009-09-21 21:45:05 följande:
Haha, ja det var komiskt faktiskt Kände det nästan på mig, därför jag frågade! Vi verkar vara på samma nivå. Ja men ibland måste man chansa lite och ta lite risker. Man lever ju bara en gång Skönt att det har funkat bra! Inte fyra år än, men vi är inne på fjärde året. Jag var 16 år när vi blev tillsammans, ännu yngre när vi började träffas. Han är tre år äldre. Världens snällaste pojkvän och bästa vän! Är ni förlovade? Gifta? Vill tyvärr inte nämna vart jag bor, vill vara så anonym som möjligt! Jo, hus är dyrt även här Känns inte så kul, men vi kommer nog köpa hus till våren, OM vi hittar något fint till ett bra pris. Ja, jag trivs jättebra inom handels! Trivs du med ditt jobb?
Ja, vi verkar verkligen vara på samma nivå, kan inte annat än hålla med dig :)
Jag tycker absolut att ni ska satsa på hus om ni känner er redo för det! För som sagt, man lever bara en gång och man ska satsa på sitt enda liv! :)
Vad härligt att ni har det så bra fortfarande, och jag kan bara hålla med, jag ser också min sambo som min bästa vän! :)
Vi är förlovade, min sambo vill gifta sig när jag är gravid eller efter att vi fått vårt första barn, säger han ;)
Du behöver såklart inte säga var du bor, och jag förstår att du vill vara anonym.
Jadå, jag trivs med mitt jobb, jag tycker om att jobba med människor :)