Gravid trots mens!?
Nu är det en vecka sen jag fick min mens, det var en kort mens och blödde bara i tre dagar sen bara försvann den. Innan mensen var jag säker på att jag var gravid, hade ont i brösten och synliga blodådror, molande värk, illamående, konstant kissnödig, huvudvärk, varm o hård i magen. Mensen kom inte när det va tänkt utan tre dagar för sent.
Efter mensen försvann dom ömma brösten o mensvärken avtog, men det finns fortf kvar. Brösten är inte så ömma längre men det smärtar till i dom liksom i tjejmagen ibland, dock inte så ofta som jag tycker det borde göra om man är gravid. Blodådrorna på brösten är fortf kvar o bröstvårtorna ser inte ut som vanligt. Huvudvärken, illamåendet och den hårda magen finns kvar liksom att jag har förhöjd temp fortf.
Nu funderar jag på om jag kan vara gravid trots allt? eller om det var ett tidigt missfall kanske o att symtomen fortf finns kvar, isf hur länge kan dom vara kvar?
Jag vet, jag borde ta ett test men vill inte få ett negativt! Ska försöka ladda lite mentalt o ta ett senare i veckan om inte symtomen försvinner!
Säg er mening! Vad tror ni!?