Vi unga som försöker
Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)
Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)
Javisst, Elisabeth Fritzl då. Eller vänta lite...
Stress kan vara en huvudorsak till infertilitet och ägglossningsproblem
16 kvinnor, med höga halter av kortisol.
Och det får dig att tro att slappna av funkar så att folk blir gravida?
Det börjar bli lite sandlåde-känsla på diskussionerna här inne...
Vilken tråkig stämning det är. Men ska berätta att jag testade positivt idag. Jobbar ca 50% i hemtjänsten och fick igår reda på att ett företag vill anställa mig på måndag och då jobba 50%. Kan det bli bättre?
Hej.
Här är en till yngling på 18 år som försöker och kanske har lyckats;)
Enligt FL:s räknare så är jag i vecka 4+5 och BF 11 juni. . Testade med billiga-testers teststickor i tisdags på BIM dagen och då var det negativt. Idag var jag på BIM +2 och vid halv ett tiden så damp paktet ner med två CB-tester.
Jag va så ivrig så jag kunde inte vänta, sen så hade sambon tagit föräldraledigt idag så ivrigheten blev ju då inte mindre. Men jag ska ta ett till test imorgonbitti för pluset var lite svagt och sen att jag hade verkligen inte förväntat mig detta, att jag skulle bli gravid på första försöket. Så jag svävar fortfarande lite och känns mer som att jag drömer än att det är verklighet.
Tack föresten!