• Busigt89

Vi unga som försöker

Någon mer ung som försöker skaffa barn? :) Skriv gärna så kan vi följas åt tillsammans :)

• Svar på tråden Vi unga som försöker
  • Geléhallon89
    Reglementet skrev 2009-10-07 14:27:03 följande:
    zandra Du pratar om riktig stress nu. Då är graviditet troligen inte något man är intresserad av heller, om man är så stressad.
    Finns säkert någon. (:
  • Reglementet

Javisst, Elisabeth Fritzl då. Eller vänta lite...

• Mariohn
    Reglementet skrev 2009-10-07 14:36:10 följande:
    Javisst, Elisabeth Fritzl då. Eller vänta lite...
    Precis min tanke.
  • Reglementet

16 kvinnor, med höga halter av kortisol.

Och det får dig att tro att slappna av funkar så att folk blir gravida?

• Theta
    Monsterpannkaka skrev 2009-10-07 13:49:13 följande:
    Soc? om försörjning å lägenhet å sådant? Hoppas de säger något braaa..
    Jo, hoppas jag med. Men mest av allt så hoppas jag på att jag får ett jobb :)
  • Monsterpannkaka
    Theta skrev 2009-10-07 18:56:51 följande:
    Jo, hoppas jag med. Men mest av allt så hoppas jag på att jag får ett jobb :)
    Visste inte att soc kudne hjälpa med sådant?

Men jo, såklart ..d et hoppas vi ju på :)
  • Monsterpannkaka

Det börjar bli lite sandlåde-känsla på diskussionerna här inne...

• Theta
    Monsterpannkaka skrev 2009-10-08 10:42:26 följande:
    Visste inte att soc kudne hjälpa med sådant? Men jo, såklart ..d et hoppas vi ju på :)
    Nja, får ju bidrag av dem. Men måste ju vara aktivt sökande efter jobb på arbetsförmedlingen. Hade varit gött om man fick ett jobb nu så man får mer pengar under ledigheten och man har mer pengar till att köpa allting.
  • SweetPearl

Vilken tråkig stämning det är. Men ska berätta att jag testade positivt idag. Jobbar ca 50% i hemtjänsten och fick igår reda på att ett företag vill anställa mig på måndag och då jobba 50%. Kan det bli bättre?

• Zoonie

Hej.
    Här är en till yngling på 18 år som försöker och kanske har lyckats;)

• Theta
    SweetPearl skrev 2009-10-08 19:54:59 följande:
    Vilken tråkig stämning det är. Men ska berätta att jag testade positivt idag. Jobbar ca 50% i hemtjänsten och fick igår reda på att ett företag vill anställa mig på måndag och då jobba 50%. Kan det bli bättre?
    Åh, grattis :)
    Jo, stämningen här är inte den bästa. Men blir lätt så när två personer tar en privat disskution i tråden.. Och alla bråkar om man ska slappna av och ta det som det kommer när man vill ha barn.. och andra säger att inte inte spelar någon roll :P

Hur långt har du gått på ett ungefär? Gött mer jobb Önskar jag hade ett med.
  • Theta
    Zoonie skrev 2009-10-08 19:56:37 följande:
    Hej. Här är en till yngling på 18 år som försöker och kanske har lyckats;)
    Åh, vad roligt Håller tummarna för dig då
  • Busigt89
    SweetPearl skrev 2009-10-08 19:54:59 följande:
    Nej va roligt :D GRattis
  • SweetPearl

Enligt FL:s räknare så är jag i vecka 4+5 och BF 11 juni. . Testade med billiga-testers teststickor i tisdags på BIM dagen och då var det negativt. Idag var jag på BIM +2 och vid halv ett tiden så damp paktet ner med två CB-tester.

Jag va så ivrig så jag kunde inte vänta, sen så hade sambon tagit föräldraledigt idag så ivrigheten blev ju då inte mindre. Men jag ska ta ett till test imorgonbitti för pluset var lite svagt och sen att jag hade verkligen inte förväntat mig detta, att jag skulle bli gravid på första försöket. Så jag svävar fortfarande lite och känns mer som att jag drömer än att det är verklighet.

Svar på tråden Vi unga som försöker