• black sun

Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?

Jag har testat Escadas nya. jag brukar gilla Escadas parfymer men den nya gillar jag inte.

jag har också testat en som hette pink sugar som luktade gott men jag skulle vilja hitta nån ny.

Det finns ju en del andra parfymer som heter nåt med cotton candy. Nån som testat nån sån?

Ge mig alla era tips på söta parfymer! Såna som får folk att fråga vad man har på sig.

Jag har en hårspray som heter Mania och den tycker alla luktar jättegott när jag har på mig den. nåt sånt fast i parfumväg skulle jag vilja ha.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?
  • Joujou89

black sun skrev 2009-09-25 14:51:44 följande:

Varför använder du den inte då?
    Fyllde år & fick en parfym av min sambo vid samma tillfälle & har bara använt den sen dess Armani - code. Men den är inte söt, den är mer kvinnlig, jag gillar såna parfymer mest.
  • Emfl

victoria beckham har en rosa som är söt och fruktig, i love!

• rosen76

Vet inte om nån annan redan har skrivit den, men Heiress av Paris Hilton luktar jättegott, fräscht och sött, lite godisaktigt.

• black sun
    rosen76 skrev 2009-10-01 13:10:58 följande:
    Vet inte om nån annan redan har skrivit den, men Heiress av Paris Hilton luktar jättegott, fräscht och sött, lite godisaktigt.
    ok den måste jag kolla upp! Jag köpte Jessica Simsons nya. Den luktar konstigt först men när man haft på den en stund luktar den jättegott.
  • Bullen81

Jag älskar Femme, jag tror den doftar rätt sött.

• Nefta

Mexx "Fly high" har jag, tycker den luktar sött och gott.

• Kokosen86

Nå TS, har du gått på luktrunda?

• Indianica

Hm. Jag tycker du ska sniffa på "Vera Wang Princess", den gillar jag. Söt ,men utan att vara för barnslig, doftar bland annat, näckros, aprikos, maräng, vanilj och mörk choklad.

Till vardags har jag oftast Yves Rochers vanliljparfym, billig och god tycker jag.

• black sun
    Kokosen86 skrev 2009-10-03 21:02:31 följande:
    Nå TS, har du gått på luktrunda?
    Nej, jag hanna aldrig. Hektiskt liv Men i helgen är jag barnledig. då ska luktas! jag beställde hem en cotton-candy-spray som luktade gott, men inte supergott. jag vill hitta en som luktar så gott att jag måste lukta på mig själv hela tiden
  • black sun
    Joujou89 skrev 2009-09-25 16:41:22 följande:
    black sun skrev 2009-09-25 14:51:44 följande:
    Fyllde år & fick en parfym av min sambo vid samma tillfälle & har bara använt den sen dess Armani - code. Men den är inte söt, den är mer kvinnlig, jag gillar såna parfymer mest.
    Inboxa mig ditt kontonr så fixar vi det. skriv också vad du vill ha.
Svar på tråden Jag gillar söta parfymer, vilken rekommenderar ni?