Viljan V skrev 2009-12-23 11:23:13 följande:
Jag håller mina tummar och hoppas det har tagit sig denna gången! Visst brukar du få spottings några dagar innan mens? Har du fått det nu? Jag mår väl som jag förtjänar Mår riktigt illa på kvällarna, får springa ifrån och spy på jobbet ett par gånger i veckan. Men jag hoppas det går över snart. Går in i v. 10 på fredag. Sen har jag blivit stooor om magen, har svårt att dölja den. Men min första så var det först i v.26 som folk frågade om jag var gravid. Och nu i v. 10 kan jag inte ha mina jeans. Får bli leggings och mammabyxor :-O
Tack=) Jo tyvärr men den gången jag åt pergo (en gång tidigare) så hade jag spottings en dag innan mens, annars har jag det 2-3 dagar innan. Men min läkare säger att den ena pergogången inte är den andra lik så jag vet inte:P
Men jag känner mig som sagt inte alls gravid, känner dock frenetiskt på brösten så var de inte ömma så lär de ju bli;D
Oj va kul, men de säger ju att kroppen minns tidigare graviditeter och att man lägger på sig tidigare andra och tredje gången osv.
GOD JUL på er allihopa!