• Klunsen111

Deppiga mammor?

Vissa dagar är allt så jobbigt. Jag vill bara gråta. Sen andra dagar känns allt bra. Det är skitjobbigt att humöret hoppar så här. Både för mig och familjen. Vet att många har det så här och det är inget man pratar om men det borda man kanske så man inte känner sig så ensam. Någon som har det likadant??

• Svar på tråden Deppiga mammor?
  • Norlin

Jag vet precis hur ni har det... Vi har likadant här hemma. Våran son är snart 1,5 år, och jag har mått skit dåligt till och från sen han var ca 5 månader.
    Min sambo/sonens pappa sticker till jobbet vid 8 tiden på morgonen och kommer hem vid 19 tiden på kvällarna. Det är ungefär då jag brukar gå upp för att lägga Tobias, sonen.
    Men det bästa är att han har börjat på dagis nu. Så nu får man lite tid över för sig själv tisdag, onsdag och torsdagar 8:30 - 13:30. Vilket verkligen behövs!

• Klunsen111

Jag känner att jag inte har någon egentid alls. Inte ens på toa. Det hade räckt med en halvtimme om dagen. Bara jag vetat att jag skulle få den tiden. Ska försöka ordna så min tid blir lika mycket värd som mannens. Han är i alla fall hemma vid halvfem på dagarna så det borde gå att fixa till.

Skönt att du får lite tid när gossen är på dagis!!

Svar på tråden Deppiga mammor?