• Doriss

Vad leker era barn med?

Hej Alla!

Jag behöver lite tips och hjälp med vad jag ska inhandla för leksaker till min 20 mån dotter. Hon har just fått en hopphäst och ett parkeringsgarage, men jag vill ha lite saker hon kan pyssla med.
    Vad leker era jämnåriga med? Behöver tips.

• Svar på tråden Vad leker era barn med?
  • Me o Mike

Min dotter leker bara med skor och bollar!

• Doriss

Haha, va skönt slipper du fundera :)

• Marma

i den ålder typ allt. Ge henne ett par kastruller o en slev, perfekta trummor
    eller klossar så hon kan bygga, lego, bollar....ja nästan vad som helst som sagt. Tror mina lekte mycket med köksredskap i den åldern. sitta o vispa i en skål liksom o laga mat typ...

• BejbisAngelina

Här hemma leks det i plastburksskåpet, med katstruller, älskar att plocka i min väska och är som "Zack o Bella" och gillar bollar
    Leksaker tröttnar hon fort på!

Flicka född 07. Väntar syskon 09
  • Doriss

Hon har tröttnat på köksredskap, lego och klossar. Jättetråkigt.
    Vet inte vad jag ska hitta på..

• Marma
    Doriss skrev 2009-09-27 08:16:24 följande:
    Hon har tröttnat på köksredskap, lego och klossar. Jättetråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på..
    hon har ingen spis då? så hon kan pyssla med o laga mat o så?
  • Joje

Mina barn 14 månader och 2½ år leker med allt!! Böcker, bollar, klossar, bilar/garage, docka/vagn, bobbycar, skor, pussel mm mm

♥ Mamma till ♂ 17 april 2007 & ♀ 12 juli 2008 ♥
  • Doriss

Jo det e sant, hon leker ju lite med det mesta. Vi har en liten spis som hon inte leker med längre, jag får nog ställa undan den ett tag så kanske den blir rolig igen. Håller era barn på med knoppussel fortfarande eller med vanliga pussel?

• Marma
    Doriss skrev 2009-09-27 08:30:46 följande:
    Jo det e sant, hon leker ju lite med det mesta. Vi har en liten spis som hon inte leker med längre, jag får nog ställa undan den ett tag så kanske den blir rolig igen. Håller era barn på med knoppussel fortfarande eller med vanliga pussel?
    Alltså min 4-åring leker bara med knoppussel fortfarande så nog väldigt olika. Men testa om hon klarar vanligt pussel
Svar på tråden Vad leker era barn med?