• Anonym (c)

tankar som snurrar...hon har sån utstrålning!

Tankarna går i 190. Jag är förälskad,i henne, en annan kvinna. Träffade på henne idag och pratde lite om allt och inget.Jag kan inte undvika att se hennes glittrande ögon och hoppas lite att jag någongång ska få titta djupt i dem och samtidigt känna hennes mjuka läppar mot mina.
    Samtidigt som jag vet att det aldrig kommer att bli så...Jag har två barn, gubbe och hus... Hon är upptagenoch är troligtvis inte intresserad av mig/kvinnor.
    Jag skulle inte kunna vara otrogen och vet att hon inte skulle vara det MEN kan inte sluta tänka på henne. Jag hoppas på att få ett tecken påatt hon känner något för mig. Varför inte bara lägga ner? varför slutar jag inte att hoppas?

• Svar på tråden tankar som snurrar...hon har sån utstrålning!
  • Anonym (bigirl)

Har hon någon gång gjort något som gjort att du fäst ditt intresse för henne? Har hon gett dig ngt hint ngngång?

• Anonym (c)

Det är nog hennes utstrålning som jag har fastnat för. Sen är hon ju dessutom vacker . Hon har humor och charm...
    Om hon har gett mig någon hint? Nja jag vet inte, har kännts så nångång men kan lika gärna vara önsketänkade och inte menat som jag vill ...Eller så är jag seg, hehe måste ju ha riktiga hintar om jag verkligen ska våga tro på det.
    Men troligtvis så är hon nog inte intresserad på det viset.

• Anonym (sammahär)

Skönt att läsa att det finns fler som jag....ungefär sådär tänker jag om en kvinna i min närhet. Ljuvligt att vara förälskad, men avgrundsdjupt jobbigt att tänka att det nog mest är inbillning att det skulle vara något mellan oss...

Hoppas du har fel, dvs att hon verkligen är intresserad! Berätta hur det går...

• Anonym (c)
    FlamingRed skrev 2009-09-29 09:15:27 följande:
    Passa på att njuta av förälskelsen, sällan man får uppleva det! :)
    tro mig det gör jag, samtidigt som det är riktigt jobbigt att inte kunna släppa det.
  • Anonym (c)

Anonym (sammahär) skrev 2009-09-29 18:39:37 följande:

Skönt att läsa att det finns fler som jag....ungefär sådär tänker jag om en kvinna i min närhet. Ljuvligt att vara förälskad, men avgrundsdjupt jobbigt att tänka att det nog mest är inbillning att det skulle vara något mellan oss...Hoppas du har fel, dvs att hon verkligen är intresserad! Berätta hur det går...
    Härligt att inte vara ensam. Berätta mer om du vill?

Ja, jag hoppas ju att jag har fel. Hoppas på att få ett klart tecken på att hon känner som mig, hoppet är det sista som överger en !
  • Anonym (ljuvligt....)

känner igen det där!
    underbartsom fasen!
    min förälskelse hade ögon även för mig.
    vi smygträffades, båda hade ju barn man hus osv..
    men att träffas och kyssas och bara vara tillsammans var underbart tills det brast.
    NJUT!!!!

• Anonym (c)

Anonym (ljuvligt....) skrev 2009-09-29 22:36:36 följande:

känner igen det där!underbartsom fasen!min förälskelse hade ögon även för mig.vi smygträffades, båda hade ju barn man hus osv..men att träffas och kyssas och bara vara tillsammans var underbart tills det brast.NJUT!!!!
    Underbart ja!

Lycka att det var besvarat! Men otrohet känns ändå inte rätt, hur tänkte du med det?
Svar på tråden tankar som snurrar...hon har sån utstrålning!