Snart dax för operation!
Hejsan!
Fick idag hem papper om att göra en titthålsoperation den 17 november.
Vi har under 2,5 år försökt med att bli gravida. Gått utedning som slutade i "ofrivilligt barnlösa", fick pergotime för min oregelbundna mens men inget gav resultat. Fick remiss till SU o sedan ifrån dom att jag skulle bli kallad till IVF.
Förra v åkte jag in akut för smärtor som inte går att beskriva, det blev en hektisk ambulansfärd då dom hittade mig halvt medvetslös av smärtan på golvet hemma.
Då smärtan efter ett antal h minskade blev det ingen akut operation, så idag fick jag besked, då den 17nov ska jag in för en titthålsoperation.
Har tidigare åkt in akut med liknande smärtor men har då konstaterat att det varit cystor som spruckit men denna gången kunde dom inte hitta något därför blev det beslut om en op.
Har under hela denna tiden o även innan sagt att något inte står rätt till därinne då jag har dessa enorma smärtor- ingen har tagit mig på allvar förrän nu.
Så besviken att man halvt ska vara död innan dom fattar samtidigt så är jag jätte glad över att äntligen få genomgå denna op, finner dom inget, ja då vet jag iallafall.
Är jätte nervös, tänk om dom kommer fram till att man aldrig kan få barn eller nå´t i den vägen!
Någon som känner igen sig om liknande som jag.
Ni som gjort titthålsop, vad blev resultatet o vad hände sedan!?
Oj, behövde nog skriva av mig!
Kram