• Anonym (nybörjare)

Nybörjare som bisexuell

Jag är en helt vanlig småbarnsmamma, gift med en man sedan 10 år.
    Senaste tiden har jag och en nära vän blivit intima. Det började med att vi kramades mycket, sen blev det en och annan puss. Nu de senaste dagarna har vi varit oskljaktiga och plötsligt fått sexuella känslor. Vi är verkligen så på liksom.
    Eftersom vi båda är gifta med män och aldrig tidigare haft känslor för ngn annan tjej så är vi så himla ovana. Jag känner mig så tafatt och vet liksom inte hur jag ska göra för att tillfredsställa henne. Vi kommer båda igång men sen saknas det ju liksom en man för att slutföra hela grejen. HUr tusan gör tjejer egentligen?

• Svar på tråden Nybörjare som bisexuell
  • Anonym (tungan)

Det är väl bara ta för sig....vräk ner henne i soffan och slicka och pulla henne!

• Anonym (Kör på)
    Hahahah Kör på bara ! Gå på känn ... det kommer fixa sig även utan en kille där .

Är man kåt så går det av sig själv
  • Anonym (LiLo)

Jag blir beklämd när jag hör att det finns människor i vårt sexualupplysta Sverige, som fortfarande har inställningen/tron att det måste till en kuk för att "fullborda" det hela.
    Hur tråkiga sexliv har folk där ute egentligen?!
    Jag funderar allvarligt.

TS:
    www.storasexboken.se

• Anonym (Tuta o kör!)

Håller med LiLo!

'Stora sexboken för kvinnor som har sex med kvinnor' finns på www.normal.se (framkommer lite otydligt på sidan som det länkades till ovan tycker jag). Rejäl bok med digert innehåll, där går det nog att lära sig ett och annat.. inte minst då om man dittills trott att man behövt en karl/kuk för att 'slutföra' något :) Fast jag förstår inte riktigt vad som har hindrat er so far egentligen om ni verkligen varit riktigt på och kåta.. det är väl bara till att köra på liksom...? Och så kan man slipa på finesser och överkurs mha ovan nämnda bok lite längre fram!

[Vill sedan egentligen inte predika som en moralkärring, men gör det i alla fall: Tänk på att ni är på väg att bli precis lika otrogna som om ni hade haft ihop det med en annan man (en del bin tenderar ju att tro att man har immunitet från sådant bara för att man är bi och har en älskare/älskarinna av samma kön utöver sin vanliga partner). Så ni inte gör ngt ni ångrar alltså...]

Svar på tråden Nybörjare som bisexuell