exakt ålder på foster? *panik*
Kan man via UL få reda på hur gammal exakt fostret är?(inom veckor)
Hade mens för två månader sedan, och testade positivt på sticka i helgen eftersom mensen inte dök upp..
Det är sjukt jobbigt, är mest troligt mitt ex, men, finns en mikroskopisk chans att det är någon annan så måste veta om man kan ta reda på exakt hur gammalt fostret är?
Jag vill nog inte ha barn, men vet att han vill, och han undrar om någon annan kan vara den skyldige, och jag säger nej, men jag vet ju att jag var med en annan en vecka efter sista mensen som jag hade..
Och då den troliga fadern har jag varit med till och från sedan dess..
Allt är jävligt struligt, jag mår verkligen piss och vet inte vad jag ska ta mig till.
Troligtvis blir det abort..
Men eftersom jag vet att exet vill ha barn, och han senast i helgen sa att han älskar mig, så?
Ärsh jag vet inte.. Snälla, döm mig inte av denna texten, är så mycket ni inte vet.. :(
Behåller jag det, kommer jag endast göra det om exet går med på familjeterapi. (fem år tillsammans innan det tog slut.. )
Jag bara vet att jag vill veta om det går att ta reda på hur gammalt fostret är, inom en veckoram? tex fyra veckor gammalt, eller fem?
Eller är tekniken så bra nu att man kan ta dna test medans den ligger i magen? (fostervatten?)
Jag vill verkligen inte föda fram "fel" barn om jag nu skulle behålla.
Jag har INGEN jag kan fråga dessa saker om i min omgivning, och har heller aldrig brytt mig att ta reda på saker, då jag inte alls varit sugen på barn, men nu när slemklumpen ändå finns där..
Och, hur illa är det om man brukat alkohol den första tiden i fostrets utveckling? Jag kan väl inte vara den enda som supit sig redlös innan de visste att de var gravida?